BMW E30 325 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Fin pris, lykke til med salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Jo takk, ingen hast med salg egentlig. Kommer nok til å angre ;p Er veeeldig usikker på hva en eventuell nestebil blir, vi får se når/om den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Lykke til med salg av en perle Hadde jeg ikke hatt min, hadde jeg handla den med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Lekker bil, lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Neeeeeeeei, hva er det du gjør, Kenneth?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Jo takk, ingen hast med salg egentlig. Kommer nok til å angre ;p Er veeeldig usikker på hva en eventuell nestebil blir, vi får se når/om den tid kommer Så trist da, denne som du er så glad i! Du kan jo alltids få deg en 316 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Synd å selge denne perlen, men alikevel vet jeg det kommer noe som er like rått, om ikke råere! Prisen er det ingen ting å si på, lykke til med salget Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Et par nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Perfeksjon! Kunne aldri kjørt med en så fin bil, hadde gått i stykker på 1-2-3, haha. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Åhr vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 kjedlig at du selger denne da. får håpe du ikke kjøper noe som er altfor nytt 80-90 tallet er tingen Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Mye mulig det blir brukshjul og bruksstance og beholde hvis jeg ikke får solgt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Du har da bruksstance nå Kny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Joa, men er lei av å kjøre sakte overalt med 2.8l under hood'n Subber overalt atm, og overraskende nok trenger jeg nye bakdekk på rs'ene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå