Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

angry birds fan? :P Den fargen og de felgene er jo skapt i himmelen, vakkert!

Hehe, egentlig ikke. Fikk den i gave av en god kamerat og hadde den på samme plassen i gamle bilen. Tok den bort i sta faktisk :P

NYDELIG :applause:

Takk ;)

Fy fader så bra resultat du fikk med den skinnrensen til swisswax som natt og dag de setene etterpå. Virkelig fin bil .

Takk :) Ble litt freshere ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se hvordan du tar vare på bilen Og ikke minst, nydelig bil!

Men ser at du får vekk all møkka i hjulhusene... Druser du på med sterk avfetting/asfaltrens å bare spyler? Eller bruker du noe til å skrape vekk det verste først/etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uredigerte bilder ;) Hvis noen klør i fingra etter å redigere for meg, så kjør på! Bildene ligger på Photobucket :)

Sett en bilderedigerbar bil, med en bilderedigerbar bakgrunn, så skal jeg trylle litt 8)

Når innsatsen din for å finne en fin bakgrunn er så dårlig, er min innsats dårlig :P

Fin bil tho :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To nydelige biler! :)

Takk ;)

Herlig å se hvordan du tar vare på bilen Og ikke minst, nydelig bil!

Men ser at du får vekk all møkka i hjulhusene... Druser du på med sterk avfetting/asfaltrens å bare spyler? Eller bruker du noe til å skrape vekk det verste først/etterpå?

Takk for det. Jeg brukte litt tid på det, brukte 3 forskjellige avfettinger da det var veldig mye inngrodd skitt (IronX, Surfex HD og prickbort), og så brukte jeg en børste beregnet på jobben samt høyttrykk :) Riktige produkter så får du vekk mye skit!

Uredigerte bilder ;) Hvis noen klør i fingra etter å redigere for meg, så kjør på! Bildene ligger på Photobucket :)

Sett en bilderedigerbar bil, med en bilderedigerbar bakgrunn, så skal jeg trylle litt 8)

Når innsatsen din for å finne en fin bakgrunn er så dårlig, er min innsats dårlig :P

Fin bil tho :P

Hehe, ble bare knipsa på gårdsplassen. Tok noen fler i dag med vindusrefleksjoner som du ser på bilde lenger opp her sammen med Glenglen. Skal nok få til noen bedre bilder du kan få redigere jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest meg opp her, og fytti den bilen er i gode hender!! Ikke rart den ser så bra ut som den gjør! :D

Hyggelig å hilse på i dag forresten, skal følge med videre her :wink:

Keep up the good work 8)

Takk for det, hyggelig å hilse på! :)

En jeg ikke ble helt fornøyd med men...

Liker bilen best lilla, men ble bra anyhow ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...