M|Fjeld Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 NYDELIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 angry birds fan? Den fargen og de felgene er jo skapt i himmelen, vakkert! Hehe, egentlig ikke. Fikk den i gave av en god kamerat og hadde den på samme plassen i gamle bilen. Tok den bort i sta faktisk NYDELIG Takk Fy fader så bra resultat du fikk med den skinnrensen til swisswax som natt og dag de setene etterpå. Virkelig fin bil . Takk Ble litt freshere ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Kan sikkert redigere et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Fy f. Fantastisk bil du har! Strøøkent +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Kan sikkert redigere et bilde Bare å slå seg løs det, post her om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 YES PLS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 To nydelige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Herlig å se hvordan du tar vare på bilen Og ikke minst, nydelig bil! Men ser at du får vekk all møkka i hjulhusene... Druser du på med sterk avfetting/asfaltrens å bare spyler? Eller bruker du noe til å skrape vekk det verste først/etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Uredigerte bilder Hvis noen klør i fingra etter å redigere for meg, så kjør på! Bildene ligger på Photobucket Sett en bilderedigerbar bil, med en bilderedigerbar bakgrunn, så skal jeg trylle litt Når innsatsen din for å finne en fin bakgrunn er så dårlig, er min innsats dårlig Fin bil tho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 To nydelige biler! Takk Herlig å se hvordan du tar vare på bilen Og ikke minst, nydelig bil! Men ser at du får vekk all møkka i hjulhusene... Druser du på med sterk avfetting/asfaltrens å bare spyler? Eller bruker du noe til å skrape vekk det verste først/etterpå? Takk for det. Jeg brukte litt tid på det, brukte 3 forskjellige avfettinger da det var veldig mye inngrodd skitt (IronX, Surfex HD og prickbort), og så brukte jeg en børste beregnet på jobben samt høyttrykk Riktige produkter så får du vekk mye skit! Uredigerte bilder Hvis noen klør i fingra etter å redigere for meg, så kjør på! Bildene ligger på Photobucket Sett en bilderedigerbar bil, med en bilderedigerbar bakgrunn, så skal jeg trylle litt Når innsatsen din for å finne en fin bakgrunn er så dårlig, er min innsats dårlig Fin bil tho Hehe, ble bare knipsa på gårdsplassen. Tok noen fler i dag med vindusrefleksjoner som du ser på bilde lenger opp her sammen med Glenglen. Skal nok få til noen bedre bilder du kan få redigere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Sammenligning av en liten mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 En jeg ikke ble helt fornøyd med men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Nå har jeg lest meg opp her, og fytti den bilen er i gode hender!! Ikke rart den ser så bra ut som den gjør! Hyggelig å hilse på i dag forresten, skal følge med videre her Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Nå har jeg lest meg opp her, og fytti den bilen er i gode hender!! Ikke rart den ser så bra ut som den gjør! Hyggelig å hilse på i dag forresten, skal følge med videre her Keep up the good work Takk for det, hyggelig å hilse på! En jeg ikke ble helt fornøyd med men... Liker bilen best lilla, men ble bra anyhow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå