OddErik_E34 Skrevet i går, 09:21 Forfatter Share Skrevet i går, 09:21 (endret) Da har ALPINA D3 BiTurbo fått seg nytt hjem hos @Snagg30 og vil helt sikkert få det fint i tiden fremover En ryddig handel og hyggelig kar med de samme sunne interessene for bil som oss andre. Ettersom E65 ikke ble vinterbil, måtte jeg svinge meg da salget av ALPINA gikk fort. Intensjonen med salg av denne, var å finne en mer egnet bruksbil til å takle kjøring til barnehage, køkjøring inn og ut av byen, hit og dit etc. Siste ervervelse er en 2009 530xd med 243.000 på tellerverket. En forholdsvis ryddig bil med få eiere. Ikke et utstillingsobjekt men med enkle oppgraderinger vil dette være en helt ypperlig bil gjennom vinterhalvåret, samt at den gir masse kjøreglede, komfort og en herlige sekserlyd fra sin M57. Bilen er for lav for min smak (senkefjærer foran og justert på lufta bak), den skal tilbake i normal høyde. En større service og bremsebytte så er denne egentlig veldig ok. Noen kosmetiske avvik vil også bli utbedret. Innvendig er bilen meget pen, hovedsakelig slitasje på ratt så dette vil bli byttet snarlig. Dukker det opp noen mer spennende felger så vil det også være interessant. Til nå har bare bilen fått seg en god vask, våtslip av hovedlamper, baklamper, tåkelys og sideblinklys. En rask og god oppgradering på utseende. Mer stell kommer .. !👍🚗 Bilen kjører fint, super komfortabel og med svært godt skyv Endret i går, 09:22 av OddErik_E34 Saltkjelen, Eivind92, Eystein Ose og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå