Kvamme Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hei. Etter salget av e30 "m3`n" med 3.2 i sommer pga. husbyggging, så kom lysta etter bmw igjen Men nå blir det budget bil. Siden jeg holder på med husbygging ved siden av. Så bilen det ble er en e46 318ci. Ikke noe spes utstyr, uten luke, a/c. helt grei bil. Så nå i første omgang er det felger og senk som må gjøres. Legger ved bilder som sto i annonsen. Slik så bilen ut : Felgene på bildet skal forresten selges, mener de er 8.5" rundt hele med 225/40-18. 2 bra og 2 slitt. Bilen ved henting : Har nå kjøpt nye felger og dekk, kommer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Gratulerer med flott bil! Bra du begynner med felg og senk. Tross alt det som gjør mest for looken Kanskje kjøre på med svarte nyerer siden alt er svart fra før? Og en liten M3-spoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Veldig fin bil ja behold nyrene så slipper det å se helt trist og billigt ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Gratulerer med flott bil er ikke så ille denne syntes jeg, veldig bra utgangspunkt og som lars89 sier, felg og senk da blir denne nok veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Beholder nyrene enn så lenge, men lurer på den lille m3 spoiler`n. M3-speil og led-baklykter er også på ønskelisten Hadde en liten økt idag, fikk satt på nye felger Men har ikke rukket å vaske bilen desverre Så nå trenger den desperat senk, å liten spacer forran og bak. + Nye hjul-bolter for de som ser at de ikke er nye Hva tror dere ang. senk ? 40/30mm ? Håper dere liker felgvalget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Jeg hadde 40/30 på min gamle 316 e46, veldig behagelig og ser helt ok ut Nå kjører jeg coilovers som er skrudd i bånn på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Jeg hadde 40/30 på min gamle 316 e46, veldig behagelig og ser helt ok ut Nå kjører jeg coilovers som er skrudd i bånn på e36 Hehe:D Hadde jeg hatt litt mer kroner å rutte med, hadde denne fått coilovers. Men husbygging tar en alt for stor del av pengene om dagen desverre ! Noen som vet hvordan M-tech understellet er i senk? Tenker på hva det tilsvarer, 40/30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Koster under 3000 for coilovers for tida så er ikke dyrt, men er nok bedre med noen skikkelige senkefjører. 40/30 er vel helt ok. Ville gått 50/30, 60/40 e.l hvis du finner det. M-tech senker 20/20 mener jeg. Altfor lite ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Koster under 3000 for coilovers for tida så er ikke dyrt, men er nok bedre med noen skikkelige senkefjører. 40/30 er vel helt ok. Ville gått 50/30, 60/40 e.l hvis du finner det. M-tech senker 20/20 mener jeg. Altfor lite ihvertfall Ja, nei 20/20 blir alt for lite. 50/30 frister, bare den ikke blir alt for lav i front. Sitter nye Bilstein dempere rund-baut. Så velger heller litt ordentlige fjører Så kanskje det går ann å bruke bilen også Er det du som selger den lille m3 "flippen" til bakluka Lars89 ? Sender du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Ikke fått gjort så mye mer med bilen, så nå vurderer jeg salg. Bilen blir nesten ikke brukt pga. Husbygging. Å nå står huset snart ferdig men har kjøpt et hus til. Så da får ikke bilen den oppmerksomheten den fortjener. Perfekt bil til ombygging, tatt hjem i 2004. Så er det noen som har lyst på en bra coupe til en billig penge, ta kontakt. Til Bimmers folk 65.000,- uten Csl replica. (de andre 18" på bildene følger med) Ta kontakt. Stian Kvamme mob: 90555669. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 M sport gir 15/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 M sport gir 15/10 Klarer ikke forstå det, syns bilene med org. M-tech er så mye lavere en min Jaja, bilen er isåfall tilsalgs nå, så blir ikke senket i mitt eie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 CSL felga kan selges, om det er noen som kunne tenkt seg de? Nye iår. 5500,- må være billig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Hva er størrelsen, bredden og ET på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå