Mr.Sætervik Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 kom over noe skjeldent inne på bimmerforums og tenkte wtf: så kom jeg over en inne på stanceworks som faktisk så grei ut: http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=27842 og den siste jeg fant ble jeg forelsket i, kun fargen som spiller meg et puss?: Så la meg høre hva dere synes, har jeg blitt skutt i hodet? Jeg synes skjeldne felger er KULT, fordi ingen tørr. Legg ut hva dere mener er kule skjeldne felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 fysj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Kelleners-felger er absolutt ikke hverdagskost nei.. Vet ikke om det er en bra ting, eller en dårlig ting.. Spesiellt design på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 er vel en grunn til at de er skjeldne, de fleste synes vel de er skammstygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Tøft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 For meg stiller dem litt i samme klassa som biler med merkeligere perlemorfarger, artig at andre finner på slikt, men fy fisk slikt kommer aldri nærme garasja mi. Edit: dem minner meg litt om slike romskip man finner i starwars dersom man snur dem "rett" veg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 dem minner meg litt om slike romskip man finner i starwars dersom man snur dem "rett" veg. og senterkoppen ser ut som en Renault-logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Var vel det råeste du kunne ha på 90'tallet men ser jo ikke helt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Stjeler tråden litt! Hva synes dere om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 synes den kunne ha trengt seg en vask men min smak sier at sorte felger bør unngås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Kellenersfelgene er så stygge at de er tøffe. Akkurat som Ronal Teddy felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 haha, nå står den nyvaska;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Kellenersfelgene er så stygge at de er tøffe. Akkurat som Ronal Teddy felgene OMG! forresten er ikke de å få kjøpt hos BS-bildeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ser for meg denne Lambofelgen med syko-kant jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå