Gå til innhold

E46 facelift coupe

Share

Anbefalte innlegg

Vi får dele på tråden, snart mer bilder av jeka mi her enn din, njehe! :D På ene bildet av min oppi her så ser det ikke ut som felgene er 19", og den jævla lilla fargen bilen får med det elendige mobilkameraet ditt :D

haha, får vell nesten det :) "E46 Florø gutta" får ta noen nye bilder når våren kjem eller kanskje bilen din e skyhøy ? :) :) er ikke bilen din lilla da ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for tilbakemelding folkens. Ser ut som folk er enige. Lurer bare på hvordan det vil bli med facelift side skjørt og bakfanger ilag med denne frontfangern. Frontfangeren er jo en del nermere bakken enn resten av facelift delene. Så det vil sikkert se rart ut om eg ikke skifter bakfanger og side skjørtene. eller hva tror dere?

M3 bakfanger blir nokk uaktuelt for meg ettersom den er laget for 4 rør bak. Føler det blir overdrevent på en diesel bil. Så m-tech bakfanger blir vell bestilt i samme slengen. Noen som har innvendiger på side skjørt? M3 / M-tech eller andre pene side skjørt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En M3-fanger bygger mindre ned enn en original M-tech 2-fanger, så jeg tror ikke det er noe problem. Leppen bygger også minimalt ettersom den tres utenpå, og ikke monteres under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...