Kjartand Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Vi får dele på tråden, snart mer bilder av jeka mi her enn din, njehe! På ene bildet av min oppi her så ser det ikke ut som felgene er 19", og den jævla lilla fargen bilen får med det elendige mobilkameraet ditt haha, får vell nesten det "E46 Florø gutta" får ta noen nye bilder når våren kjem eller kanskje bilen din e skyhøy ? :) er ikke bilen din lilla da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Blir bra dette! Kjekt med detaling når en får til slik som her! Bra jobba! takker! skal se om eg får lånt et kamera når vi skal ta en full runde på bilene før sommern. ser nesten ikke resultate med mobil kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Blir bra dette! Kjekt med detaling når en får til slik som her! Bra jobba! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Da var endelig sommerfelgene på plass! måtte selvfølgelig teste dem: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 tenkte eg skulle kjøpe ny frontfanger, men klara ikke heilt å bestemme meg. M-tech fronten syns eg e blitt så oppbrukt, Men kanskje M3 fanger med lippe? Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 den siste der er jo ganske så hefitg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 den siste der er jo ganske så hefitg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 den siste der er jo ganske så hefitg Enig med deg Andreas. Lurer bare på om den ser like bra ut når skilte kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hvor kan man få kjøpt M3 fanger ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 http://www.m-teknikk.no/ har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Rå den M3 fangeren med lippe!!! go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Stemmer også for den, men hold deg unna Oslo med leppen på, der forsvinner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 takker for tilbakemelding folkens. Ser ut som folk er enige. Lurer bare på hvordan det vil bli med facelift side skjørt og bakfanger ilag med denne frontfangern. Frontfangeren er jo en del nermere bakken enn resten av facelift delene. Så det vil sikkert se rart ut om eg ikke skifter bakfanger og side skjørtene. eller hva tror dere? M3 bakfanger blir nokk uaktuelt for meg ettersom den er laget for 4 rør bak. Føler det blir overdrevent på en diesel bil. Så m-tech bakfanger blir vell bestilt i samme slengen. Noen som har innvendiger på side skjørt? M3 / M-tech eller andre pene side skjørt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 http://www.m-teknikk.no/ har har trykt på den "kontakt oss" 2 ganger og har endag ikke fått tilbakemelding.. Kjenner du til dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 En M3-fanger bygger mindre ned enn en original M-tech 2-fanger, så jeg tror ikke det er noe problem. Leppen bygger også minimalt ettersom den tres utenpå, og ikke monteres under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå