bmwgrace Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Åpent for alle bilmerker dette eller? Pleier å la andre slippe til Er ikke så vrangsynte på det. Så lenge man betaler og oppfører seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Langtidsvarselet viser regn, men vi krysser fingrene og håper på opphold ihvertfall! Ta med godt med klær og en smil om munn, så blir dette gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Antar det ikke koster noe for å dukke opp og titte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Antar det ikke koster noe for å dukke opp og titte? Nei, det er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Gleder meg til imorgen, bilen og jeg kommer! Vurderer å kjøre, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 men...? Må kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Hehe, frivillig tvang, altså.. Vet ikke om dekkene mine holder, så slitne som de er, plussat de ikke er avbalanserte, og så fikk jeg ikke tatt 4hjulskontroll igår.. Guffen styring til banebruk, men vil gjerne prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Takk for supert treff og bra oppmøte! Hvor havner bilder / film fra treffet hen? Noen har syntes det var fæncy og stilig med ventilhetttene mine, så det manglet en på bilen da jeg dro hjem.. Kult å stjele ventilhetter, altså! Ellers bra, selvom det var kjølig og vått! Droppet å kjøre selv, da, men fikk bra sladd på hjemveien, i rundkjøringen før E6 slapp det bra! ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Mye bra kjøring! Synd det var så glatt på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Mye bra kjøring! Synd det var så glatt på banen. Håpe det blir tørt den 1. Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Ny ss2 på gardermoen imorgen! Håper så mange som mulig kan komme! er meldt veldig bra vær! Starter opp klokka 12! -Hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Takk for flott treff igjen, når og hvor kommer bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå