thomaleo Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 hei skal nå få e36n til å spise asfalt!!! orker ikke ta meg tid til å kjøpe nye fjærer så tar å kapper fjærene istedet. åså til spørsmålene. vil senke rundt 5-7 cm hvor mange ringer rundt er det på orginal fjær? å burde man kappe oppe eller nede??? takk på forhånd!!
thomaleo Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 haha for lat er grunna hvorfor er det en dårlig ide foresttn?
scoot Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 fordi du ødelegger alt som fins av kjøreegenskaper - når du i utgangspunktet kan kjøpe coilovers - få den skikkelig lav - til 2500kr hos partsandretards.no - uten og miste alt av kjøreegenskaper? .. ulovlig er det vel og, og det ere en grunn til
hsd Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Du får jo faen meg justerbart kasta etter deg om dagen, http://www.partsandretards.com Så beholder du ivertfall bittelitt kjøreglede og ikke følelsen av å sitte på en vaskesvamp på 4 hjul.
Hauso Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Er ikke stort mer jobb å skifte til et ordentlig senkesett/coilovers enn å demontere dempere for å kappe fjørene, for så å montere det tilbake. Kapp fjører du, hvis du vil miste kjøreegenskaper/glede, risikere avskilting om du blir stoppa i teknisk og ikke komme gjennom eu;)
thomaleo Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 trenger da ikke ta av fjærene for å kappe de? å det er nesten 2 år til eu neste gang kjøreegenskaper finnes ikke på bilen fra før av eneste problemet her er da å risikere avskiltning? blir kansje til at jeg kjøper senkesettet på partsandretards siden alle er så imot det
OLEZZ Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Det blir så lite press i fjærene at de hele tiden vil rotere ut av posisjon, noe som vil bli veldig slitsomt i lengden iom at det vil lage ulyder osv.
scoot Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Kapping av fjører er forbeholdt volvo 240... punktum..
Superbeetle Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Forfjærene har vel bare 3? spiraler, så det er ikke så mye å "kappe".. jeg kjørte en stund uten den nederste ringen (passerte også EU, noe jeg ikke gjorde da fjærene var blå/bilstein).. Bakfjærene ville jeg ikke rørt.. Perfekt høyde i mine øyne på en E36 er når den er senket 70mm framme og 40mm bak.. coilovers til 2500kr er ikke noe jeg hadde vurdert, men det er nok a) bedre enn å kappe de orginale og bedre enn å kun sette nye fjærer på de gamle sure demperne.. Kappet 1 ring:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå