Gå til innhold

E32 740i

Anbefalte innlegg

Liten oppdatering :)

Har skifta bensintrykkregulatoren min.

Grunnen er pga Bensintrykket var for høgt på tomgang. Fekk av og til feilkode på lambda, så bensintrykket var i grenseland på kva styreenheten klarte å justere på tomgang / lavt turtall.

Fra Malpassi 1:1

Til Sytec motorsport 1:1.7

post-66869-0-84495000-1403800869_thumb.j

Lambda på drag blir sjølvsakt forandra.  Ca 13λ på lave turtall, og blir feitere og feitere til ca 11λ på 7000rpm.

Så eg trur det går bra uten å mappe om igjen. Skal vel litt til at motoren svir opp på 13λ ved 1000-2000. Det er kkje er så grusomt med ladetrykk der nede.

Merker uansett ikkje noke drag forskjell fra stabil 12.5λ, som det var med 1:1 BTR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fekk da tak i ein flott Honda70's Spylerveske tank, som eg skifta med den gamle :)

Den gamle var plassert så dust, slik at kvar gang eg fylte spyleveske så sølte eg på på Luftfilteret, og på Lmm.

Spyler-pumpa gjekk også i grava her om dagen. Så det var flaks med denne tanken, for den har org. SuperSlapp Hondapumpe i tanken. Den får funke midlertidig. 

Fra:

post-66869-0-79107400-1408042463_thumb.j

Til:

post-66869-0-78123600-1408042250_thumb.j

Den "nye" er ikkje av den vakraste tanken. Men den gjer jobben glimrande. Får rubbe den kvit igjen med 20korns sandpapir :)

Men som de ser, så har tanken ein flexibel slange på toppen, så her skal det fylles uten noke gris  :D

Fekk også besøk av eit forum medlem her om dagen. Så me stilte opp bilane på rekka 3-7 fra dei finaste design-årgangene  :)

Det mangler Chrome på E30'en, men ellers er det bra :P

post-66869-0-39553400-1408042611_thumb.j

post-66869-0-10874300-1408042665_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long time no see :smile:  Det har skjedd lite sida sist, Men eg kan jo nevne noke av da eg har tulla med :)

Skifta girkula fra Båt til Skinn.  

Skifta kula pga Tre fargen. Den matcher ikkje trelistene rundt om i bilen .. 

Det måtte bli >M< kule pga det var den einaste kula som var kort, skinn, og ikkje minst har 6-gir. Og denne type kule ser best ut, synes eg.

Har ikkje tenkt så mykje på >M< merket på kula. Det passer jo sjølvsagt ikkje inn i ein 7serie. Men det gjer egentlig ikkje manuell gir heller ;)

Det er jo ei >M< girkasse.. Så det seier vel seg sjølv at eg må ha ei >M< kule for å gire skikkelig. 

attachicon.gifIMAG0644.jpg

attachicon.gifIMAG0948.jpg

Det var stor forskjell fra lang kule til kort. No er det mykje meir følelse av en eller annen grunn ? , No kjenner du bedre at gira går sammen i kassa ;) Nice følelse.

Noken vil kanskje sei at det blir alt for kort med kort-kule og shortshift. Men eg kommer ikkje til å bytte om igjen.

Det blei faktisk litt tyngre å gire, så eg lurte på om clutchen ikkje slapp skikkelig. Men det er nok bare "kraft ganger arm" ned på kassa som har blitt lavere.

hei. hva girkule er dette?

hvor er den kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgraderte bremsane framme på bilen her om dagen.

Fekk tak i to E32 750 4stempla kaliperer. Så eg monterte kaliperene, og nye EBC 324x30 skiver, m/grønne klosser.

post-66869-0-48446800-1408291671_thumb.j

Det er nesten bedre plass med disse kaliperene  :) Rein felg og.

post-66869-0-43293900-1408291822_thumb.j

Gammel og ny skive

post-66869-0-62423200-1408291750_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal eg gjere.

Hadde 302x28 EBC slissa og borte skiver, med gule klosser før dette. Men det blei kast i skivene.

Så eg blei anbefalt å montere bare slissa skiver og grønne klosser av EBC.

Det var litt støy med slissa og borte skiver, det var ein slags tikkelyd når du kjørte uten å bremse. Og tikkelyden blei sterkare under bremsing.

Så eg vil ikkje anbefala sånne skiver viss du ikkje tåler støy under Crusing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har nå kjørt med Ebc grønne klosser ei stund nå. Klossene har våre gode til no. Støver endel, men biter godt. Gule klosser støva lika mykje.

Nå har ikkje eg 1-stempla kaliper lenger. Men med 4-stempla, m/grønne klosser så er det ganske lik pedalvandring, og bremsekraft som må til for å stoppe.

Det er veldig liten forskjell fra Gule til Grønne klosser. Merker lite på gripeevnen. Merker det sikkert meir på banekjøring :)

Det som eg merker best er støyen fra bremseskivene. Det var mykje meir støy med Borte, og slissa Ebc skiver. Så no er det lydløst fra bremsane  :)

Legger ved noken dårlige bilder fra før, og no. 

post-66869-0-43431100-1410197928_thumb.j

post-66869-0-56185700-1410198115_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støver litt disse som eg har :) Går ca 2 veker før du ser tydelig bremsestøv på felgane.

Lurer på kva dei meiner med "opp til 200hk", Er kanskje toppfarten dei meiner? Er litt rart dei lager grønne klosser til sånne kaliperer som eg har isåfall. Kaliperene er jo orginalt for Bmw med 300hk.

I følge Ebc så skal grønne klosser vera ca.20% bedre enn orginale. Men om det stemmer veit ikkje eg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har noke med banekjøring å gjere? På f.eks Rudskogen så har du vel ikkje lov å kjøre med biltemaklosser på 500+hk bil?

Du blir nok ikkje skuffa med Ebc skiver/klosser. Skivene ser jo mykje bedre ut enn orginalt. Men det er lite merkbar effekt fra org, ved normal kjøring.

Burdre kanskje montere Ebc skiver på alle hjul bare for å få finere utsjående :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...