carburetion Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Liten updatt. Monterte på 10mm spacerer på Rial felgene framme. Då blei da god klaring mellom kaliper og eiker Satster på at felgene ikkje vrir seg under svinging Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 all klaring er god klaring! fy f*** og bilen din gjør så jeg savner e32! carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Skifta foringa til giroverføringen. Kunne dra kula lett opp fra holderen, så foringen var litt slitt. Fekk smørt opp det meste bevegelige til giroverføringen. Fjerna også litt slark. Er ikkje noke pen denna girakselen. Ser litt misshandla ut, og ser nesten ut som den kjem frå ei barnevogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Denne tråden har pågått så lenge at jeg enkli har glemt hva du skal med denne bilen... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Hobby Enkelt å greit. Er ikkje noke mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 omformulerte meg litt feil...lurte seff på hva planene er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Få planer akkurat no Gjere bilen klar for ein sommer til. Slik at eg unngår å skru om sommerene. Har lyst å heillakkere bilen, men eg trur det er smartest når eg er ferdig med å mekke på den. Men det virker som at mekking er noke evigvarende greier Men har ei lite plan-liste på førstepost, som eg må følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Modifiserte toppdeksel festene, så nå er det god klaring mellom deksel og tårnstag Må få lakkert staget i ein annen farge. Ser ikkje noke bra ut med rødt oppi her. Bare peilepinnen som får lov å vere rød i dette motorrommet Lagde meg og ein fin holder til spylevesketank slangen. Ein strips som er teipa rundt Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Alltid morro med slike finurlige småting man "finner opp" selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Så lenge heimamekk ser Ok ut, og fungerer bra, så ser eg ingen grunn til å ikkje gjøre det Men det kan fort bli noke jalladrit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 utrulig Pen den bilen din! moro at det er manuell og kompressor! man ser ikke de så veldig ofte for å si det sånn carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Noke nytt? Savner update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 (endret) Blei ein liten dauperiode her på tråden, som vanlig.. Ikkje skjedd så veldig mykje med rasar bilen. Bilen har oppført seg bra, lite tull. Fekk på Rial hjulene. Men eg likte ikkje heilt utseende på bilen med dei. Bilen blei liksom høgare. Så eg skifta tilbake til Rondellene, før eg kapper i fjørene mine Rondellene kjem litt lenger inn, og er 18", så bilen ser litt bedre ut med rondeller, synes eg. Egentlig så er hovudproblemet at eg må space Rial felgene 10mm på frammfelgene pga kaliper. Og eg må space ut tilsvarende bak. Ellers så ser det homo ut. Men dei subbet akkurat med 3mm spacing, med passasjer baki. Og det vil eg ikkje. Hadde selvsagt hjelpt med mindre dekk, eller bedre valsing. Meeen, Rial felgosane passer jo også 520ien min Finere her synes eg. Her subber det litt overalt, Framme og bak. Dritt falken dekk Endret Mars 6, 2016 av carburetion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Bremsa bilen her om dagen. Hadde ikkje dei alt for store forhåpningane. men tenkte det ville bli tøft å finne ut kor mykje Hp det skjuler seg inni her. - 390 Hjul Hester. Som dukket opp på 6500rpm. - 450 Hjul Newton ved ca 5000rpm Litt skuffet over Nm. Det burde vore litt meir, iforhold til Hk. Bilen har blitt benka før ei gang. Men da med originalt oppsett på motor/eksos. Ellers alt likt. - 245Hk Hjulhest - 350Nm HjulNm (trur det var 350nm) Så effekten har økt ca. 150hk, og 100nm. Som sagt, så burde Nm økt iallfall 150. M60B40 motorene er noken turtalls motorer, Lite futt nede på disse her. Det merker eg jo selvsagt under kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 likte de nye hjula bedre enn rondella. men kjipt du må bruke spacere for ikke å slå i ting men jo passa bedre på e34n faktisk , når du snakker om mer nm, er det ikke bare å overhale kompressoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå