Håvard P Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Har rett og slett ver lat i det siste.... Men her kommer en liten uppdate. Får ikke sveisa noe før eg får tilbake migen. Så kommer til og bruke tiden frammover på og kappeut rust og tiplasse nye plater. I kveld har eg fjerna eksosanlegget. Fant også eit rusthull i bagasjerommet. Kappa vekk det som var av gravrust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Liten oppdatering. Fant noe rust på bakluka så det endte med at eg fjerna kitet på falsene. Slipte reint får rust og syregrunna. Snart klar får lakk. Høgre bakskjerm snart klar får sparkling Hadde det ikke vert for dette. . Som dere ser har kanalen bøyd seg ut da buen ble påsveis. Så om noen kan gi meg eit tips om hvordan eg kan fiske dette så skrik ut !! Fiksa litt på forontplata mi. Mye bedre Har også funnet noe rust på ene kanalen. Utbedreing av m tech fangeren. Har båra eit lite hull før og etter de verste sprekkene. Må finne noe som egner seg til liming av abs plast. Slik står da bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Drålig med oppdateringer her. Men har sveisa ferdig hullet som var i bagasjerommet. Har også fått rettet på den ene hjulbuen som eg trodde eg måtte bytte. Ved hjelp av ein karosserihammer vart den mye bedre. Kommer en større update med bilder om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Godt jobbet Håvard! er godt å få tatt rusta med en gang! Skal du kjøpe nytt eksosanlegg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Godt jobbet Håvard! er godt å få tatt rusta med en gang! Skal du kjøpe nytt eksosanlegg eller? Takk for det Har simons catback liggende. Planen er og skaffe meg ein s50b30 så kommer til og lage ny eksos fra manifoilen og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mickey666 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 meget bra..... stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Følger med her, bra du går grundig til verks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Blir gjennomført og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Noen som har flytta dreneringa som går fra takluka og ned i kanalen? Slik at den går ut i hjulhust forran istede ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Da har eg fått flytta bilen fra garasja hjemme og til nytt lokale. Har fått kappa vekk det som var av rust på kanalenne og sveist inn nytt stål. Har desverre ikke så mye å oppdatere om. Men skal arbeide på bile i helga så satser på eg får gjort ein go del !! Skal prøøve og ta mange bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Kick ass! Fylle me nice job, som vanli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Kick ass! Fylle me nice job, som vanli Takk Lobba Håpe på å få gjort en go del i Juleferien !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå