Reef89 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Der var den ja meget fin denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Det var denne ja, husker når "cola" hadde den råå bil en kompis såg på denne engang då han som bygde den solgte den, den ser ut som et bra og skikkelig bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Stilig! Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baronbjelland Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Kledde bilen mye bedre synts jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Bilen ble kul med nye felger, de hvite orginalfelgene var ment som midlertidig til jeg kom over noen sjeldnere felger, men kom aldri så langt før den ble solgt, men artig at de sto på så lenge! Må få meg M3 igjen snart Jeg har en e46 m3 til overs nå hvis du vil ha deg bil til våren:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Veldig fin i hvit! Har en estoril blå selv som jeg holder på med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Kjempe feit bil! og de nye felga blei mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Bilen ble kul med nye felger, de hvite orginalfelgene var ment som midlertidig til jeg kom over noen sjeldnere felger, men kom aldri så langt før den ble solgt, men artig at de sto på så lenge!Må få meg M3 igjen snart Jeg har en e46 m3 til overs nå hvis du vil ha deg bil til våren:-) Hehe... Ja skulle gjerne hatt meg E46, bygge den om i vinter da, eller selge sen som den er? BaronBjelland her har vel også snakket om e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baronbjelland Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Denne bilen ligger nå ute for salg på finn.no...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå