tic`n Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Koed har et justerbart senkesett fra FK Automotive. Har fått tilbud på et slikt privat, men skulle likt å vite om noen har noen erfaringer med dette? Og hvor mye dette egentlig har kostet? Står utsolgt på nettsidene deres..
Robin L Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 aner ikke hva det koster på e34. men jeg har det nå. fk highsport. min erfaring med det er bra. det er sikker 5 år gammelt. men forrige eier av bilen var al for sløv med rengjøring av gjengene - han viste faktisk ikke at de var justerbart. dette fant jeg ut etter kjøp. bonus! så jeg jeg må skifte låseringene. men det er passe stivt med 17" dekk. og sykt artig på svingete vei
tic`n Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Ok. Aner ikke hvordan dette AK settet er i forhold til det Highsport settet. Eneste som er litt surt, er at det ikke er justerbart bak.
StigJ Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 AK er vel budsjettsettet til FK. Jeg kjøpte det til E91en hos Schmiedmann og betalte ca. 3700,- Justerbart fremme og bak.
tic`n Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Regnet med at det er det. Dette er jo heller ikke justerbart bak, så da er det vel enda mindre også.
Lars89 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Får dette til 1900 inkl frakt på EBay (til E46) så er jo et skikkelig billig-sett. Nytt eller brukt du har fått tilbud om?
Kai-P. Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Mener bestemt dette settet gikk for 2490,- hos Koed.
tic`n Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Da er det ikke alt for ille. Kjøpte det for 2 jeg da. Så lenge det er nytt og slapp å betale frakr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå