Eide'n Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Jeg liker prosjektet ditt siden jeg driver med preface selv:) Jeg liker folk som står på sine meninger og ønsker om sitt eget prosjekt, og håper du gjennomfører dine ønsker i stede for og høre på flertallet! Du får det sikkert til etterhvert Dette sagt tross i at jeg er veldig glad i det robuste klassiker sinnafjeset
BB454BB Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 du gjør godt arbeid ungdom!! kommer til å bli bra trøkk i denne når du tar til vettet også
monskjellevoll Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 du gjør godt arbeid ungdom!! kommer til å bli bra trøkk i denne når du tar til vettet også Satser på de blir bra med tiden, få overlade den med lavkomp så blir de good shit:)
monskjellevoll Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 har no puttlet på litt i de siste:) motor som skal i
monskjellevoll Skrevet August 30, 2014 Forfatter Skrevet August 30, 2014 Da e bilen ferdig lakert, å begynner å ta form. Mangler litt småplukk enda, før den skal på EU. Skal senkes etter EU!!
monskjellevoll Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Skrevet Juni 13, 2015 Har stått litt stille no! Fikk den ikke EU-godkjent med m50. Så monterte orginale m20en. Men fikk ikke den til å gå skikkelig! Når eg plugger lmm til stopper motoren! Så fikk tak i en "ny" m20 fra en tilsvarende bil, Byttet over den , men Akkurat samme feil da og. Starter med når lmm plugges i stopper den etter 2sek:-( Så har byttet lmm og hjerne men ingen forskjell. Så står i garasjen, men holder på å bygge hus så liten tid til bilskruing:-(
AdrianK Skrevet Juni 16, 2015 Skrevet Juni 16, 2015 Hvordan var der å montere vader? Vanskelig? monskjellevoll reagerte på dette 1
monskjellevoll Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Skrevet Juni 17, 2015 Var ganske enkelt egentlig:-) Fant en guid på nette, og der var de bilde av "brakkerter" så er bare å måle nøyaktig å kutte til 2platebiter, som du skrur i orginal-skruehullene i bilen, og borrer nye hull etter mål fra vader intriøret
AdrianK Skrevet Juni 17, 2015 Skrevet Juni 17, 2015 Kult har kjøpt sånne plater som du nevner spent på baksete Sent fra min SM-G870F via Tapatalk
monskjellevoll Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2015 Litt bilder slik bilen er nå Fott den EU-godkjent nå så no kan den brukes:-)
Maggi93 Skrevet Oktober 16, 2015 Skrevet Oktober 16, 2015 Liker hvordan denne bilen har blitt monskjellevoll reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå