Lommelom Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Flott å se når noen går så grundig til verks, blir nok strøken denne her Takker. Håpet er jo et ok resultat til slutt
LasseEllingsen Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 DA ER DET BARE Å JOINE PÅ CRUISING! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=224976
Lommelom Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 DA ER DET BARE Å JOINE PÅ CRUISING!http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=224976 Min E39 er ikke helt klar enda Min E60 står enda vinterlagret har ikke hatt tid til og ta den ut enda. Grunnet denne renoveringa. Som tar all min fritid
Lommelom Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Skal også filme selve lakkeringa. Så om noen har intresse av det kan jeg slenge den opp her. (Edit) ser ingen mulighet for opplasting av film på denne siden.Ser ut til at det er maks 8MB
Lommelom Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Du kan jo joine med e60´en da? Får bli en annen gang
Lommelom Skrevet April 22, 2012 Forfatter Skrevet April 22, 2012 Kjøpte disse felgene 19" Måtte da selvfølgelig kjøpe disse.Dette er til senterhullet
Lommelom Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Sånn var den Her er hjulbrønnen pungtet inn Hele hjulbrønnen har fått et strøk med syregrunning. Sveisskjøten har fått et tykt lag med Tiger Seal Hjulbrønnen får her 3 strøk med Body Shyts Så lakkerer Romund K Bakken Alt i Oxfordgrønn Metalic med klarlakk Ikke så enkelt og se men her er den grønn og fin.Man ser sveise kanten.Men hovedpoenget er rustfri og potte tett hjulbrønn. I alle fall bra nok for mitt reservehjul De 2 hullene som er der er orginal hull. Skal monteres 2 stk gummi topper Videre er det fuget på nytt der vannet kom inn.
Lommelom Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Her driver jeg og flytter over lednigsnett og låsekasse alt rett og slett fra orginal døra til den nye. Var meget heldig med kjøp av bruktdør. 110% strøken ikke en bulk. Selvfølgelig 110% rustfri. Kun noen små bruksmerker. Så denne var det bare og matte ned og lakkere Her er bilen stort sett ferdig maskert Vasket bilen med silikonfjerner. Og nermest på tur inn i lakkboksen Etter fryktelige mange timer og lange kvelder Her inne i lakkboksen driver og vasker over bilen med DuPont Degreaser for og få med siste rest av finstøvet etter vasken med silikonfjerner Brukte noen spesial kluter både ved vasken med silikonfjereren og Degreaser som garantert ikke loer (DuPont Sontara) Prisen pr stk var garantert dyrere en mitt slips Dæven ante ikke at jeg var eiermann av et slips Børsa ferdig lakka. Mitt kamera suger jo selvfølgelig bedre en kjerringa i alle fall Ja da vi alle ser den kromlista men det kommer senere Må få presisere at jeg er meget fornøyd med lakkeringa av Guru Romund K Bakken. Sjef i Midt Norge Autolakk A/S Lakken er som robot sprøytet. Vanskelig og forklare men den er perfekt. Han la inn ekstra sen herding på lakken for at alt skulle flyte i hop bedre. Dårlig forklart men finner ikke bedre ord pr dags. Som et e stort PS måtte jeg bare reise hjem klokka 03:00 måtte på jobb igjen klokka 06:00. Fikk sms klokka 05:30 om at kaffen var ferdig koka Da var Børsa ferdig lakka Dæven helt strøken stuss ikke mange som kan si det. Ikke se til venstre der er en såkalt Ring Bil (Audi fan meg som og kjøre og reklamere for OL ) En bil skal ha en ring BMW er en sirkelformet ring som er korrekt. Hmm så har vi Mercedes den har jo også en ring. Ja det har den. Men den er feil inndelt har en eller annen stjerne form. Mange skarpe øyne har vel sett at mine M-Tech lister har blitt montert Hvorfor det er hvite kanter der opp aner jeg ikke. Som sagt så suger kameraet bedre en dama Når du ser lakken sånn så ser du faktisk at 324 Oxforgrønn har en dæsj perlemor i lakk blandinga Her har jeg monetert Sorte baklykter samme fargenyanse som sideblinklys og frontlys Om noen lurte på hva som sto på arket som sjefen har skrevet sto det.........
tordah Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Strøkent ! Må være utrolig deilig å ha en 100% rusfri bil
Lommelom Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Strøkent ! Må være utrolig deilig å ha en 100% rusfri bil Takker Det er deilig ja
Lommelom Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Planen for Dagens økt er pusse ned all resterende krom detaljer. Som skal syregrunnes (Syregrunninga er for at lakken skal sitte 100% på gammel krom ) Så et strøk med ordinær grunning pusses ned med 400 papir glatte over med 800 papir. Lakkeres med silkematt. En del er ferdige som dere ser på bildet. Rett og slett komplett shadowline. Montere alt man kan montere. Eventuelt pusse ned panser fram og bakfanger klar til lakkering. Venter enda på noen detaljer fra GS blant annet 19" hjul, M5 speil med autofold
Saltkjelen Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Flott resultat. Du har ikke vurdert å lakkere listene og stolpedekslene i sort høyglans i stedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå