janerik171187 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 ser bra ut detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 takker. driver og bytter travers foringer nå fy %#%¤ det satt tror de aldri har blitt bytta før eller noe:P sto med spett og jernrør for og få den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 du må få opp noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Ser meget lovende ut dette her Men, hvor i dalen holder du til? Hadde vært kult å ta en nærmere kikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 bilder kommer m fjeld holdt til oppe på by. men er ikke der lenger pga kjøpt leilighet nå netopp. så nå står bilen litt her og der kommer an på hvem av kompisene mine som har plass driver og leter etter et sted jeg kan leie men det er jo så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 bilde av driten den diffen der har jeg skrudd og og ned 4 ganger nå på 2 uker :S etter noen timer med svette og banning brenner ut foringene prøvde og presse de ut først men det tok jo 100 år. det funket jævelig bra og brenne de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 da har jeg fått gjort en del i det siste funnet meg et sted jeg kan stå og skru sammen med brodern. har malt bygget hyller og benk i dag så har jeg fått detta i posten :D er dette riktig montert =? orginalt satt jo bare den røde der. eller skal den røde vekk er litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Ja, du har montert rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Moro å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 fant ut at det var riktig prøve monterte det i stad. har montert det bak på det laveste ble ikke laft nok så må finne på noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Kjør uten justeringsskruen, så blir den lav skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 vet ikke om jeg får de av . måtte presse de på, var så trange:S måtte ta sandpapir og pusse ned de demper stopperne eller hva det heter så blir og godkjenne med dissa også lage noe nye fjærer av det gamle senkesettet tror jeg . noen som vet hva minimum høyden på laveste punkte på bil kan vere på 4 hjuls kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Vet ikke på 4 hjulskontroll, men de fleste BT her over har iallefall en 2"4" som går mellom hjulene som du må kjøre over uten at den velter, så sånn ca 10-11 cm på laveste punkt Så ut som noen gromme deler du har fått deg Blir nok knall bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 jo virker greit. coiloverne foran virker bra. men demperne bak var bare søppel. skal dra og spørre om de skal vere så myke. er ikke noe motstand i de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 ossen var de coiloverne? , lurte fælt på de sjøl!, men må få opp bilde med de på ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå