Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fått endra litt på utsende også, samt senka mer

http://images.bimmers.no/files/53g52lkrp8ir5nbsvkz4.jpg

nye stolene kom etter 5 dager på ekspress bestilling, mangler fester til de enda

http://images.bimmers.no/files/hb9rwi00nelxj84jinwb.jpg

Lokalt treff hos Anders med noen kjente fjæs og biler

http://images.bimmers.no/files/0pmdxkfo26t6e22wyw6h.jpg

Kunne jeg jaggu skimte Kermit banebilen i bakgrunnen på ene bildet gitt som er tatt hos Anders :P

Ble jo nesten en liten Bmw meet fredagskvelden jo :P

Skrevet
GROMT!

Btw, jeg har noe som tilhører deg :P

ja hørte du hadde det, jeg som synes de BBS merka dine var så fine :wink: mangler BBS merka samt BBS senterkoppen, men har litt jobb med polering før jeg skal ta sikkerligbilder

Kunne jeg jaggu skimte Kermit banebilen i bakgrunnen på ene bildet gitt som er tatt hos Anders :P

Ble jo nesten en liten Bmw meet fredagskvelden jo :P

hehe ja var kjempe hyggelig kveld det, må få til noe slikt igjen :) ja skulle ta av alle men de sto får spredd hehe

Skrevet
Ja, du får si ifra når det begynner å haste ;)

jepp ;) skal starte litt smått i morgen så da blir det før og etter update :) nå står felga på stua og koser seg i varmen :)

blæ

:D

Skrevet
Blodfeite sko du har fått på den må jeg si. ;)

Men savner Hello Kitty-felgene faktisk. Krever baller for å rocke noe sånt. :P

hehe takk for det, hello Kitty felga er nok historie desverre, vil ikke ha på igjen de når jeg fikk disse på bilen :)

Skrevet

Kan vel også legge ut noen bilder av felga så folk ser hvordan de ser ut.

Felga er BBS RS198 som kom på noen få ekslusive 7 serier, de har høyglanspolert senter og yteringer. felga er 8,5 rundt med Et 13 og 19 med 195x40 dekk :)

dette er vel også gamle felga til Mike Burroughs Fra StanceWorks, så om jeg ikke tar helt feil har disse sitti på rusty en gang i tiden

mvmd0sb2587zwer5bcvm.jpg

7leh1a5lxpvu2fujpjd1.jpg

hu8etsb6eatlhxsu3eta.jpg

Skrevet
Tør ikke tenke på hvor mye du måtte ut med for de. :shock:

Nei er vel en tanke jeg prøver og glemme litt selv :P , men tror jeg har felger ikke alle andre har med tanke på hvordan de ser ut osv. så da betaler jeg heller det lille ekstra får og få det :) sto mellom disse og BBS RC 3 delte fra wokke.de

skal bruke uka til og polere dem blanke igjen. så etter det tipper jeg det kommer sikkerlig bilder av felga og bil :)

Du er gal carlhaakon! :o

Hehe sikkert mange som vil si det ja, men dette er drømme felga så har spart og slitt mange timer får å få kjøpt dem. så føles veldig godt :)

Skrevet

hehe :P godt du brenner for det! drømmer er til for å realiseres vettu ;) gleder meg til å se bilen din igjen med disse på! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...