Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)


carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Fyyfaen for en bil :D

ja den var det ikke mye og pirke på :)

Faen så gromt med RS :) gleder meg til å se denne bilen på de hjula når du kommer på grillfest ;) *brobump*

tror vi kommer i 5 serie :P vis du ikke har garasje til meg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyfaen for en bil :D

ja den var det ikke mye og pirke på :)

Faen så gromt med RS :) gleder meg til å se denne bilen på de hjula når du kommer på grillfest ;) *brobump*

tror vi kommer i 5 serie :P vis du ikke har garasje til meg? :P

Kan høre med naboen om du kan låne garasjeplassen hans, han brukern ikke uans, så er sikkert ikke noe problem :P

grattis med drømmefelger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette salget satt langt inne gitt, men man gjør rare ting når man trenger penger til litt andre prioriteringer enn bil :)

Vet hvertfall de har fått en verdig arvtaker og sitte på ;)

Angående historien på felga, så bytta Mike de inn mot de 3delte Merce-hjula han hadde/har på E36en sin som Rotiform leita opp og pusset opp for han. Jeg har sett de på en gammal 6serie han hadde før, og mener de er dem som også satt på Rusty en liten periode :) Jeg fikk kontakt med Rotiform via StanceWorks, dette var før de hadde begynt og lage egne felger tilbake i 2009, og fikk de til og borre nytt boltsirkel til 5x100 og dreid ned 2 av senterne 5mm. Høyglanspolerte sentre og ringer med gull-spikes bolter og emblemer i sort og BBS gullskrift.

Dette er sjeldne RS felger, og er vel også landets eneste RS sett som er helpolert av det jeg vet..

Lykke til videre med felgene hvertfall Carl, og si ifra til meg først, den gangen du vurderer å være like dum som jeg har vært ;)

Edit; Legger ved et uredigert bilde av felgene på gamlebilen min, tatt i sollyset :)

y3u317apaxqj07x83cp9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gøy å hilse på fredag ja, digger bilen din. ble ikke værre med ny hjula heller :D tommeln opp!

takk i ligemåde, var en kjempe hyggelig kveld det. hyggelig og høre, digger E30en din også :)

Har sett disse felgene når Anders hadde de på vento'en, og de er bare helt sinnsyke irl! :D Grattis!

takk for det :) håper det blir like bra når alle er ferdig polert og kommer på bilen :)

Fyyfaen for en bil :D

ja den var det ikke mye og pirke på :)

Faen så gromt med RS :) gleder meg til å se denne bilen på de hjula når du kommer på grillfest ;) *brobump*

tror vi kommer i 5 serie :P vis du ikke har garasje til meg? :P

Kan høre med naboen om du kan låne garasjeplassen hans, han brukern ikke uans, så er sikkert ikke noe problem :P

grattis med drømmefelger! :D

hehe må det, vis ikke kommer jeg uten RS felger :P

tror vi kommer i 5 serie :P vis du ikke har garasje til meg? :P

Tåler ikke bilen din vann??

den tåler vann, men lar den ikke stå ute med RS felga om jeg skal kjøre den med de :)

takker får info Anders, nå er en felg klar til montering og tre igjen :P brukt ca to timer på en felg så du har solgt meg arbe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...