carlhaakon Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Takk for det Glenn, da kommer det endelig noen bilder av bilen på RS. bedre bilder kommer i løpet av kort tid
carlhaakon Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Takk Var ett lokalt Street Meet treff bare, men var en del folk da
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Streetmeet med premier? første gang jeg har hørt om
carlhaakon Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Streetmeet med premier? første gang jeg har hørt om Kan vel mer si biltreff da kanskje Grattis, slurekongen! Hahaha! glapp clutchen bare
Clausfox Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 ny vs gammle girkassefester [ Bilde ] Du må også bytte Simring på "skifter" Armen din! der lekarsjen kommer ifra! Ikke rundt flesen som de fleste tror! koster 120kr på GS
fanqua Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Kjørt nesten av veien når jeg så dere rulle gjennom lillehammer... Var ikke mange som snudde seg for å se min bil for å si det sånn!
carlhaakon Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Kjørt nesten av veien når jeg så dere rulle gjennom lillehammer... Var ikke mange som snudde seg for å se min bil for å si det sånn! Synes det var noe kjent med bilen din, men felga stemte ikke helt ble en tilfeldig tur på oss da vi hørte det var nattåpent men fy faen får noen dumper dere har, jeg sto fast på de så meget bra ut bilen din også da
carlhaakon Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Da har jeg endelig fått en dag med greit vær til og ta bilder av bilen med speilrefleksen Liten teaser her: bilder kommer i løpet av kvelden
BMW E30 325 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Teaser på fb også, gira på hele bilde serien jeg nå
carlhaakon Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 takk for det er litt på overtid med bilder. men kommer i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå