jonas1/// Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Ja stilig farge som ikke mange har Takk for det
Thewiz Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Si ifra hvis du vil selge felgene på de siste bildene i førstepost, carlhaakon (bbs rc090?)
carlhaakon Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Si ifra hvis du vil selge felgene på de siste bildene i førstepost, carlhaakon (bbs rc090?) Det skal jeg gjøre vettu ellers er det bare og komme med bud på PM, alt er til salgs til rett pris
Evenol Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Blitt rått detta Carl Haakon! Gleder meg til å se den live:)
carlhaakon Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 takk får det, får håpe den ikke skuffer da
Lorentzose Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Rå bil, og råere kommer den til bli! Liker vingen veldig godt jeg
Iz4k Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 tøft! aldri vurder å kvitt deg med vinga! tøffeste jeg veit på e36
carlhaakon Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 takk for det nei vingen blir, mangler bare skruer til den, så må få tak i det snart
Michter Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Ble bra detta! blir bbs på'n til sommern, igjen?
carlhaakon Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Ble bra detta! blir bbs på'n til sommern, igjen? hehe de sitter der nå i vertfall, men har ikke bestemt meg enda har ett sett til på lur som skal få seg dekk snart, så du var ute og crusa i sta får bli med og ta en is en dag vis det blir noe bedre vær
carlhaakon Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Liten update, startet med demontering av understell i går. blir vel ferdig med og skru det ned i dag. da skal forsterkninger punkt sveises på. bakstilling for alt av foringer byttet ut med flex foringer. det blir camberjustering fremme og bak, forsterket toplagere, nye girkassefester, KW V2, Ny diff og mellomaksel er på vei med posten, så det er litt skruing nå før bilen kan brukes igjen. demontering startet Har også nye felger som ligger og venter på at bilen skal bli ferdig Vurderer også og selge RC 090 hjulene om noen er interisert i dem kan også byttes i andre felger send PM om interesse
Michter Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Her skjer det ting om dagen! : ) Blir godt og stivt nå? Hva slags hjul har du liggende som skal på? : )
carlhaakon Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Er redd den blir stiv nå ja, har kjøpt uniball topplagere, er redd de ikke liker dumper. PM om hjul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå