Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt for gammel bil til å bruke på vinteren ;) Den kan de nyere bilene som det ikke er så farlig med ta seg av, hehhehe

Skrevet

For oppdatere litt da siden bilen ikke er klar får salg før våren.

Siden jeg har nye planer får RS hjula så blir det litt andre felger frem til salg :) prøvemontert bare her

IMG_0158.jpg

Skrevet
var ikke feil de heler da :)

Nei ble ikke så verst, kun prøvemontert på det bildet der da. så blir bedre når jeg får justert alt riktig :)

Skrevet

Kjappe bilder fra en liten tur med ACS felga. med ET 6 bak så ble det mye camber justering men ikke nok da jeg tok den ene buen min bak, så her må det lakkeres litt :)

Skulle ta sikkerlig fotoshoot, men vi bor jo i norge og det har regna siden jeg fikk på hjulene og nå har jeg ikke igjen dekk så da får vi ta det en annen gang :)

amallyxiq36d2w6uz8ml.jpg

ofk5z1ho1wy56jm5mw75.jpg

Skrevet

Noen bilder fra de siste dagene

IMG_0178.jpg

IMG_0175.jpg

Coilovers må vaskes så det ikke fester seg

IMG_0214.jpg

Litt skader har den pådratt seg etter sesongen

IMG_0165.jpg

Ett dårlig bilde av noen av hjula

IMG_0215.jpg

Skrevet

Takk, Rsene kommer nok på igjen, men er ikke igjen dekk på de så derfor de ble tatt av :) kommer mulig ett bedre felg bilde i dag da jeg skal vaske alle i dag :)

Skrevet

Den blir beholdt etter mye frem og tilbake, har gjort får mye med den til at jeg kan selge den :) men den blir avskiltet nå og bruksbil kjøpt mens denne blir gjort ferdig :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg startet så smått med ting på bilen, den ene tønna på den ene RS felgen sprakk på to plasser i sommer så tenkte og gjøre de helt opp igjen. nå er de 8,5 rundt om med ET 13, med 6 tønne og 2" yteringer. fremme vil jeg beholde 8,5 men tenkte bygge om til 9,5 eller 10 bak. skal også lakkere opp igjen tønner samt pusse RSene helt blanke igjen :)

oks5hauzqd6fgznkgmqg.jpg

mue6dnkvl7oak9ju52rd.jpg

0fia0ul02idkqe1ztt4t.jpg

2q8ntryjplrasff8swey.jpg

gbk687bwxqe5lz0sg31h.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...