carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 takk for det Tore bare og slå til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Litt for gammel bil til å bruke på vinteren Den kan de nyere bilene som det ikke er så farlig med ta seg av, hehhehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 For oppdatere litt da siden bilen ikke er klar får salg før våren. Siden jeg har nye planer får RS hjula så blir det litt andre felger frem til salg prøvemontert bare her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 var ikke feil de heler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 var ikke feil de heler da Nei ble ikke så verst, kun prøvemontert på det bildet der da. så blir bedre når jeg får justert alt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kjappe bilder fra en liten tur med ACS felga. med ET 6 bak så ble det mye camber justering men ikke nok da jeg tok den ene buen min bak, så her må det lakkeres litt Skulle ta sikkerlig fotoshoot, men vi bor jo i norge og det har regna siden jeg fikk på hjulene og nå har jeg ikke igjen dekk så da får vi ta det en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Noen bilder fra de siste dagene Coilovers må vaskes så det ikke fester seg Litt skader har den pådratt seg etter sesongen Ett dårlig bilde av noen av hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Tøff med ACS felga også, men blir ikke heelt det samme Det bilda av div felger var fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Takk, Rsene kommer nok på igjen, men er ikke igjen dekk på de så derfor de ble tatt av kommer mulig ett bedre felg bilde i dag da jeg skal vaske alle i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bilen er blitt fin RS'ene funker godt med spoileren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bilen er blitt fin RS'ene funker godt med spoileren! Takk for det Joar Rsene skal på igjen til våren med nye dekk og breiere kant bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Bilen er blitt fin RS'ene funker godt med spoileren! Takk for det Joar Rsene skal på igjen til våren med nye dekk og breiere kant bak skal du ikke selge den allikavel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Den blir beholdt etter mye frem og tilbake, har gjort får mye med den til at jeg kan selge den men den blir avskiltet nå og bruksbil kjøpt mens denne blir gjort ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Da har jeg startet så smått med ting på bilen, den ene tønna på den ene RS felgen sprakk på to plasser i sommer så tenkte og gjøre de helt opp igjen. nå er de 8,5 rundt om med ET 13, med 6 tønne og 2" yteringer. fremme vil jeg beholde 8,5 men tenkte bygge om til 9,5 eller 10 bak. skal også lakkere opp igjen tønner samt pusse RSene helt blanke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hvis du har 6" tønne og 2.5" ringer så blir det 8.5" men du har gjerne et senter i felgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå