RS-Heggem Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hvis du har 6" tønne og 2.5" ringer så blir det 8.5" men du har gjerne et senter i felgen også. Bredde på felg måles innenfor felgkanten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Det er vel yttering og inntertønne som er definert som felgens bredde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Er riktig det dere sier, jeg som har rota litt her. felga har 6" tønne og 2" ytterbane senteret her er 0,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Syns det virker litt merkelig. Mulig det er anna på RS men på futura så ligger ikke senter imellom tønne og ytterring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Syns det virker litt merkelig. Mulig det er anna på RS men på futura så ligger ikke senter imellom tønne og ytterring stemmer det, her har du senter i mellom så du får en halv tommer mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Siden 328en blir satt bort får en god stund, ble det til slutt "NY" bil på meg. så er nå stolt eier av min første E30 med ett "beist" av en 316 motor. er litt rust her og der på bilen men, dette skal fikses til våren Bilen er ikke noe glans bilde slik den står i dag, men felger og senk kommer etter hvert før vask her: dette er to timer etter jeg henta bilen. øko senk til nytt kommer 5x120 spacere bygger får mye til at M system hjulene vil passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Du får poppe skjermer da, så blir det nok god fitment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Du får poppe skjermer da, så blir det nok god fitment har vurdert det ja vi får se hva jeg finner på når våren kommer. nå står den ute her og gleder seg til snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 hadde en 316 en gang, og det fungerer fint det til tross for strikkmotor kommer nok til å ha det gøy i vinter alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hvor brei er adapterene dine da? Om du på død og liv vil ha msystem og adaptere, så kommer de ganske langt inn bak når du senker skikkelig, så kan du ha camberplater fremme:p ikke noe god løsning, men en tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Hvor brei er adapterene dine da?Om du på død og liv vil ha msystem og adaptere, så kommer de ganske langt inn bak når du senker skikkelig, så kan du ha camberplater fremme:p ikke noe god løsning, men en tanke 40mm var nok bare får og teste litt dette her da vi hadde adapterne fra før av, men har tenkt den tanken selv. senk kommer neste måned tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 40mm???? Jeg kjøpte mine av rotiform, og de var 18mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 ser ut som 18mm ville gi perfekt fitment på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 skulle nesten trodd at 18 gikk bra ja:) selv om jeg ikke ser på adaptere som ei verdi løsning til 5x120, med mindre du har utbretta buer:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå