carlhaakon Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Daily drifter? Blir vel og se denne på bane så da må man jo ha sikkerlig ratt og sikkerheten med bur. samt at jeg digger race utsende med bur og bøttestoler Liten teaser av hva som skjer denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 stakkars lakken din men blir kult med bur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 stakkars lakken din men blir kult med bur da lakken min skal bort og erstates så den har det ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Blir det skrudd bur? Med tanke på om du skulle bli stoppa? Den LTW vinga di? Er den i glassfiber med klosser ? Digger bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Nå skjønner jeg ikke en dritt faktisk Først tar du ut motoren, så begynner du på noe bur greier, setter i et sabelt ratt, bygge banebil uten skilt nå eller? Også av det pene eksemplaret du har..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Nå er ikke jeg helt med her heller!?.. Skal det ikke være den strøkne lave gatebilen lengere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Blir det skrudd bur? Med tanke på om du skulle bli stoppa?Den LTW vinga di? Er den i glassfiber med klosser ? Digger bilen din! Buret skal skrus ja, da jeg skal prøve godkjenne dette. LTW vingen er nok glassfiber av samme type du har tror jeg Hyggelig og høre føller med på tråden din også. regner med den blir mist like bra som denne blir Nå skjønner jeg ikke en dritt faktisk Først tar du ut motoren, så begynner du på noe bur greier, setter i et sabelt ratt, bygge banebil uten skilt nå eller? Også av det pene eksemplaret du har..... hehe du får vente og se hva som skjer fremover. den skal ha skilt så blir ikke noe fullblods banebil. men den skal brukes til treff, finværsdager og litt på bane som før Motor er ute på grunn av lakkering samt at den svetter litt fra bunpannen så dette samt mye annet skal fikses på motoren Nå er ikke jeg helt med her heller!?.. Skal det ikke være den strøkne lave gatebilen lengere? den blir lavere en det var i sommer med enda feitere hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Nå er ikke jeg helt med her heller!?.. Skal det ikke være den strøkne lave gatebilen lengere? den blir lavere en det var i sommer med enda feitere hjul Godt og høre, denne er for rå til å bli rein banebil:-), blir strøken utsende messig og da?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Nå er ikke jeg helt med her heller!?.. Skal det ikke være den strøkne lave gatebilen lengere? den blir lavere en det var i sommer med enda feitere hjul Godt og høre, denne er for rå til å bli rein banebil:-), blir strøken utsende messig og da?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 skal lakkeres opp igjen så håper da det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Da skjønner jeg litt mer her ja Men rattet kunne du spart deg for da Hvitt bur hadde vært griiiiiserått i denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Da skjønner jeg litt mer her ja Men rattet kunne du spart deg for da Hvitt bur hadde vært griiiiiserått i denne her smak og behag det, men vent til du ser helheten på bilen så tror jeg du blir mer posetiv til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 ett bilde tatt på NordicStance Shooten Bilde jeeeeez for et deilig bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 detta blir gildt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hyggelig og høre posetive tilbakemeldinger, kommer stor update til helga da jeg har litt bedre tid til bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Har trua på at denne blir seende bra ut! men bur gir mye ekstra unødvendig vekt da. får kompensere med en kompressor vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå