Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)

carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Blir det skrudd bur? Med tanke på om du skulle bli stoppa?

Den LTW vinga di? Er den i glassfiber med klosser ?:)

Digger bilen din!

Buret skal skrus ja, da jeg skal prøve godkjenne dette. LTW vingen er nok glassfiber av samme type du har tror jeg :)

Hyggelig og høre :) føller med på tråden din også. regner med den blir mist like bra som denne blir :)

Nå skjønner jeg ikke en dritt faktisk :P

Først tar du ut motoren, så begynner du på noe bur greier, setter i et sabelt ratt, bygge banebil uten skilt nå eller? :P Også av det pene eksemplaret du har..... :D

hehe du får vente og se hva som skjer fremover. den skal ha skilt så blir ikke noe fullblods banebil. men den skal brukes til treff, finværsdager og litt på bane som før :)

Motor er ute på grunn av lakkering samt at den svetter litt fra bunpannen så dette samt mye annet skal fikses på motoren :)

Nå er ikke jeg helt med her heller!?:-P.. Skal det ikke være den strøkne lave gatebilen lengere?:-P

den blir lavere en det var i sommer med enda feitere hjul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg helt med her heller!?:-P.. Skal det ikke være den strøkne lave gatebilen lengere?:-P

Godt og høre, denne er for rå til å bli rein banebil:-), blir strøken utsende messig og da??

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre, denne er for rå til å bli rein banebil:-), blir strøken utsende messig og da??

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

skal lakkeres opp igjen så håper da det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...