Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)

carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Daily drifter? :P

Blir vel og se denne på bane så da må man jo ha sikkerlig ratt og sikkerheten med bur. samt at jeg digger race utsende med bur og bøttestoler :)

Liten teaser av hva som skjer denne uken :)

[ Bilde ]

Meg jo! står å spruter gnister på lakken je !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trua på at denne blir seende bra ut! men bur gir mye ekstra unødvendig vekt da. får kompensere med en kompressor vel ;)

Bur drar opp vekta, men jeg har tatt ut alt fra asfaltmatter, støy matter, orginal stoler, aircondition, baksetet osv så bilen er nok lettere nå en orginalt :) buret er også overaskene lett til og være FIA godkjent så tror ikke jeg vil merke så mye egentlig :)

Daily drifter? :P

Blir vel og se denne på bane så da må man jo ha sikkerlig ratt og sikkerheten med bur. samt at jeg digger race utsende med bur og bøttestoler :)

Liten teaser av hva som skjer denne uken :)

[ Bilde ]

Meg jo! står å spruter gnister på lakken je !

hehe ja jeg er glad lakken ikke skal beholdes når jeg så du sto der :P men jobben ble bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å angre for at du tok ut AC'n når sommern kommer:) Jeg syns det virkelig er hinsides hat å kjøre bil uten AC...

hehe har kjørt uten i ett år, bor i Norge så bekymrer meg ikke :) mer bekymra får ryggen da bilen starter og bli veldig stiv med tanke på stoler å bur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ordentlig brukis med andre ord :P

den er det nå. jeg måtte jo dytte den gjennom hovedgata i Gjøvik får noen månder siden da den stoppa midt i ett kryss :P to dager etter på stoppa den på E6 :P men lever i håpet at den skal holde ut vintern. når jeg er ferdig med E36en skal E30en få samme omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt som har skjedd, buret har da kommet inn ferdig sveiset så mangler kun litt lakk som kommer neste uke. motoromet er nesten ferdig og klart får grunning og sparkling

i28ksx5pxg7rzbsybuht.jpg

zyl2ojbxktsrgtq2v4b7.jpg

yp5rnhi2x7z3an1khy8u.jpg

2q4av4zuxoxaww1hx5r7.jpg

kan også legge til at buret er FIA godkjent med tanke på rør så alt har blit sveiset og tilpasset av Clausfox så stor takk til han får alt hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...