Clausfox Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Daily drifter? Blir vel og se denne på bane så da må man jo ha sikkerlig ratt og sikkerheten med bur. samt at jeg digger race utsende med bur og bøttestoler Liten teaser av hva som skjer denne uken [ Bilde ] Meg jo! står å spruter gnister på lakken je ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Har trua på at denne blir seende bra ut! men bur gir mye ekstra unødvendig vekt da. får kompensere med en kompressor vel Bur drar opp vekta, men jeg har tatt ut alt fra asfaltmatter, støy matter, orginal stoler, aircondition, baksetet osv så bilen er nok lettere nå en orginalt buret er også overaskene lett til og være FIA godkjent så tror ikke jeg vil merke så mye egentlig Daily drifter? Blir vel og se denne på bane så da må man jo ha sikkerlig ratt og sikkerheten med bur. samt at jeg digger race utsende med bur og bøttestoler Liten teaser av hva som skjer denne uken [ Bilde ] Meg jo! står å spruter gnister på lakken je ! hehe ja jeg er glad lakken ikke skal beholdes når jeg så du sto der men jobben ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Du kommer til å angre for at du tok ut AC'n når sommern kommer:) Jeg syns det virkelig er hinsides hat å kjøre bil uten AC... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Du kommer til å angre for at du tok ut AC'n når sommern kommer:) Jeg syns det virkelig er hinsides hat å kjøre bil uten AC... hehe har kjørt uten i ett år, bor i Norge så bekymrer meg ikke mer bekymra får ryggen da bilen starter og bli veldig stiv med tanke på stoler å bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Blir du klar til cars & coffee da, kjekkas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Blir du klar til cars & coffee da, kjekkas? Kommer nok med E30en da tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Ja hvordan går det med den nå a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Ja hvordan går det med den nå a? Joa mangler litt av front fanger, bulka litt her og der, bruker mer vann en bensin osv går bra vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 ordentlig brukis med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 ordentlig brukis med andre ord den er det nå. jeg måtte jo dytte den gjennom hovedgata i Gjøvik får noen månder siden da den stoppa midt i ett kryss to dager etter på stoppa den på E6 men lever i håpet at den skal holde ut vintern. når jeg er ferdig med E36en skal E30en få samme omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Det kan man like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Litt som har skjedd, buret har da kommet inn ferdig sveiset så mangler kun litt lakk som kommer neste uke. motoromet er nesten ferdig og klart får grunning og sparkling kan også legge til at buret er FIA godkjent med tanke på rør så alt har blit sveiset og tilpasset av Clausfox så stor takk til han får alt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Heilt konge! Har trua på dette=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Heilt konge! Har trua på dette=D Godt og høre kommer mer update fremover da jeg driver mye med bilen om dagen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Fett! Planer om å godkjenne buret? Halvbur er vel ikke umulig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå