Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)

carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Oj.. hva heter de felgene? Er det gs retro?

Kan noen sende det på PM? Kommer til å glemme å sjekke det her :P.

Er nok riktig som Magnus sier. dette er orginale BBS RS 198 17" felger. kjører ikke på noe replika greier :)

Gratulerer med familieforøkelsen! Jeg har 3 barn selv, og BMW har bare ypperlige familiebiler. Det er kun vilje som skal til :smile:

Godt og høre :) viktig at unga lærer tidlig hva som er rett og galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden ting har vert oppdatert her. tiden rekker ikke helt til alt jeg skulle gjort. men ting har faktisk skjedd med bilen siden sist. den store forandringen er at jeg har blitt pappa til to nydelige tvilling jenter.

på bilen har jeg plukket ned forstilling og gjort opp igjen denne. demontert vinduer, bakluke osv. fjernet rust under på kanaler, samt slipt ned bilen under og lakkert alt av karroseriet under svart. kommer bilder av dette. har også testet litt felger da RSene blir 10" bak ellers skal jeg prøve og få bilen lakkert i løpet av kort tid over nytt år :)

felg teaser :)

post-47750-0-37918500-1387793769_thumb.j

post-47750-0-37483700-1387793792_thumb.j

post-47750-0-34650500-1387793809_thumb.j

Tvilling jentene mine også :) disse to får kun kjøre golf STW om dagen. men til våren er det fare får at de må være med og kjøre gammel BMW :)

post-47750-0-22296200-1387793822_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge til noen bilder av hva som skjer om dagen da, bilen har fått seg nye baklykter, samt to av felgene er klare til og snart få strekke på gumien igjen :)

wdtnt172jsxil1m9hz0a.jpg

Før polering her

ki5s3w5qx55vw3bvsgft.jpg

litt bedre etter på?

thhjwc0zohrck8iva8xn.jpg

disse to er straks klare til montering. hele leiligheten min er full av felger så her må plass utnyttes :P

eb5v2lqt370yutw15hk9.jpg

z2goigmhtqe9l0uh9225.jpg

denne likte jeg ;) he he. rå bil med riktig farge,felger og veldig bra jobb med alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...