carlhaakon Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Takker for det folkens har faktisk startet opp igjen på 328en nå etter at denne har vert satt bort i noen månder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Gratulerer med familieforøkelsen! Jeg har 3 barn selv, og BMW har bare ypperlige familiebiler. Det er kun vilje som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Desidert de råeste felgene til E36 etter min mening! Oj.. hva heter de felgene? Er det gs retro? Kan noen sende det på PM? Kommer til å glemme å sjekke det her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Når han skriver han har hentet drømmefelgene er det nok ikke gs retro Er helpolerte BBS rs (198?) med gull spikes carlhaakon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Oj.. hva heter de felgene? Er det gs retro? Kan noen sende det på PM? Kommer til å glemme å sjekke det her . Er nok riktig som Magnus sier. dette er orginale BBS RS 198 17" felger. kjører ikke på noe replika greier Gratulerer med familieforøkelsen! Jeg har 3 barn selv, og BMW har bare ypperlige familiebiler. Det er kun vilje som skal til Godt og høre viktig at unga lærer tidlig hva som er rett og galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Er nok riktig som Magnus sier. dette er orginale BBS RS 198 17" felger. kjører ikke på noe replika greier Jeg kjøpte bbs replica felger før de jeg har nå og replica er akkurat det det er. Trenger ikke si mer. carlhaakon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Lenge siden ting har vert oppdatert her. tiden rekker ikke helt til alt jeg skulle gjort. men ting har faktisk skjedd med bilen siden sist. den store forandringen er at jeg har blitt pappa til to nydelige tvilling jenter. på bilen har jeg plukket ned forstilling og gjort opp igjen denne. demontert vinduer, bakluke osv. fjernet rust under på kanaler, samt slipt ned bilen under og lakkert alt av karroseriet under svart. kommer bilder av dette. har også testet litt felger da RSene blir 10" bak ellers skal jeg prøve og få bilen lakkert i løpet av kort tid over nytt år felg teaser Tvilling jentene mine også disse to får kun kjøre golf STW om dagen. men til våren er det fare får at de må være med og kjøre gammel BMW Life reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1985 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Legge til noen bilder av hva som skjer om dagen da, bilen har fått seg nye baklykter, samt to av felgene er klare til og snart få strekke på gumien igjen Før polering her litt bedre etter på? disse to er straks klare til montering. hele leiligheten min er full av felger så her må plass utnyttes denne likte jeg he he. rå bil med riktig farge,felger og veldig bra jobb med alt tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 hehe takk bildet der ble tatt før dama flyttet inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Blir knall dette!! Å gratulerer med fars-tittelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Blir supert dette som vanlig God jul og gratulerer så mye med fars rollen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 Tusen takk for det folkens God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Blir morro se denne ferdig God Jul Carl Håkon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Fin bil! følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Lenge siden noe har blitt oppdatert her. men noe har skjedd. fargen har kommet på bilen. så da får vi se om det kommer bilde i farger etter hvert. en liten smakebit her. jonas1/// reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå