Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)


carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke fått med meg at du har laget tråd jeg. Har veldig trua på denne her! DIGGER vingen!!!

Det var også vanvittig rå lyd fra kjerra :)

bra jeg ikke gjør alt feil da :) takk får det :)

Da har endelig bilen fått strekke på gumien sin igjen, alt fungerte kjempe bra så da har man gjort noe riktig, skal på 4 hjulskontroll onsdag og etter det blir bilen lavere :) bilen er ikke så komfertabel som den en gang var, men den henger på veien som F! :)

IMG_0374.jpg

IMG_0375.jpg

IMG_0376.jpg

IMG_0377.jpg

IMG_0387.jpg

IMG_0388.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bedre å bedre dette :)

Men ser du har justeringa på fjærene bak oppe,skal justeringa være oppe? hvis jeg har den oppe på H&R så blir skriften opp ned på fjærene.

Vis man skal gjøre det helt etter boka tror jeg de faktisk skal sitte nede da nummeret på fjærene står andre veien, men ser ikke hvorfor jeg ikke kan ha de slikt heller, lettere og justere dem da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Micro update fra i går, har nå fått montert inn airbag bypass til passasjerstol da jeg bytta stoler uten og tenke på sensoren i den. så fikk kjøpt bypass unit på ebay som fungerte som en drøm. har også time i morgen på 4hjuls kontroll så man slipper slite ut dekka med en gang.

sensor og baypass unit.

tkwiqy3ugcgq6pcevueh.jpg

xqylmn66fhlv4jadixaz.jpg

Om bilen blir klar og kjørbar kommer den til å ta turen til BUD på GS treffet, så det blir første treff etter en lang vinter men mye jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir strøken denne! :D hva gjør de modulen? at airbagen alltid er aktivert, selv om det ikke sikker noen i sete? :P

Airbaglampa mi lyser i 1min etter bilen har startet :/

får og være helt ærlig så er jeg usikker, på om den altid er aktivert eller ikke. ble bare lei den lampa som støtt lyser :)

du får kjøre diagnose på den :) da kan du blant annet slette feilkoden om det ligger inne med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...