oevre Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Hey folkens.. jeg har Kjøpt en Topasblå 320cia med 150.000km på telleren som jeg skal hente om en ukes tid. bilen ser fin ut med sort skinninteriør, m-tech2 pakke,grei senk og gul film på hoved/tåkelys. Det jeg derimot ikke er like fornøyd med er de kjedelige felgene. Bilen har chromeline.. hvilke felger ville dere personlig valgt? Tror jeg vil ha konkave felger type zito wp 111, m6 , vertini magic concave etc. Hvilken farge ville dere gått for på felgene? tips til andre typer felg dere mener passer på denne? Er forøvrig på leting etter "M" type dørkmatter om noen skulle ha liggende Videre planer er egentlig bare nye felger (19") og lett soting på alle ruter utenom frontrute , m3 list på bagasjelokk og muligens shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Ingen som har meninger om hvilke felger jeg burde gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 De Zito felgene du nevnte er jo pene på e46. Stemmer for at du kjører på med shadowline også ja Finner noen pene E46 felger her: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/i ... _23_155_31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 GS bildeler har også mye fint hvis du vil handle i Norge. Liker Raptor, Spider og Concave selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Kjøp felger på GS de har stor lagersalg, du finner heftige felger til 400-600 kr pr stykk. uten dekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Jeg får fortsette maset om hvilke felger jeg mener passer perfekt. BMW Style 313. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 ikke dumme de der nei pen bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Jeg fant en tråd på e46 fanatics som var litt interessant. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=845718 Noen som kjenner til noen eller som har prøvd x5 felger på sin e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Jeg fant en tråd på e46 fanatics som var litt interessant. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=845718 Noen som kjenner til noen eller som har prøvd x5 felger på sin e46? Jeg har sånne som jeg skal bruke på en turing. Bare prøvd dem på uten dekk. Jeg har shadowline til taket ditt, om du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Hvilken dim har du på de? hva må du gjøre for å få det til å passe? holder det med spacere på 19" eller må man valse også? Kan ta kontakt med deg når jeg har fått bilen..drar til bergen og henter den før helga..hehe. Jeg likte felgene han her har brukt veldig godt http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=834601 Har også siklet litt på Rotiform Nue Concave,men føler de ligger litt høyere i pris enn jeg er villig til å legge i felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Noen som vet hva som må til for å på 95 style (7serie) felgene på e 46? innpresset er jo ganske off. Tenker da å bruke 4 fremfelger da jeg vil tro 10" bakfelg med dette innpresset blir mye pes. Noen som har erfaringer? http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1802024 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Synes faktisk felgene som stod på var veldig kledelig til bilen ! BMW Style 313 som er nevnt lengre opp her passer også perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Joda,felgene er ok de,men tenkte jeg skulle bruke de til vinterfelger,og finne noe freshere til sommer.Er litt fan av orginale felger merker jeg. (noe de som står på også er) Liker tanken på konkave 7 seriefelger eller noe fra x5,men antar det blir mye jobb og sikkert ganske ubrukelig også. 313 ser veldig bra ut ja,liten tvil om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hey folkens.. jeg har Kjøpt en Topasblå 320cia med 150.000km på telleren som jeg skal hente om en ukes tid. bilen ser fin ut med sort skinninteriør, m-tech2 pakke,grei senk og gul film på hoved/tåkelys. Det jeg derimot ikke er like fornøyd med er de kjedelige felgene. Bilen har chromeline.. hvilke felger ville dere personlig valgt?Tror jeg vil ha konkave felger type zito wp 111, m6 , vertini magic concave etc. Hvilken farge ville dere gått for på felgene? tips til andre typer felg dere mener passer på denne? Er forøvrig på leting etter "M" type dørkmatter om noen skulle ha liggende Videre planer er egentlig bare nye felger (19") og lett soting på alle ruter utenom frontrute , m3 list på bagasjelokk og muligens shadowline. Hvis du har ett telefon nr, kan jeg sende deg bilde av min coupe med GS spider 19" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 90821627 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå