Gå til innhold

e46 Coupe, trenger råd!

oevre
 Share

Anbefalte innlegg

Hey folkens.. jeg har Kjøpt en Topasblå 320cia med 150.000km på telleren som jeg skal hente om en ukes tid. bilen ser fin ut med sort skinninteriør, m-tech2 pakke,grei senk og gul film på hoved/tåkelys. Det jeg derimot ikke er like fornøyd med er de kjedelige felgene. Bilen har chromeline.. hvilke felger ville dere personlig valgt?

Tror jeg vil ha konkave felger type zito wp 111, m6 , vertini magic concave etc.

Hvilken farge ville dere gått for på felgene? tips til andre typer felg dere mener passer på denne?

Er forøvrig på leting etter "M" type dørkmatter om noen skulle ha liggende :)

Videre planer er egentlig bare nye felger (19") og lett soting på alle ruter utenom frontrute , m3 list på bagasjelokk og muligens shadowline.

31cvqzy9mj082nrojzhf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en tråd på e46 fanatics som var litt interessant.

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=845718

Noen som kjenner til noen eller som har prøvd x5 felger på sin e46? 8)

Jeg har sånne som jeg skal bruke på en turing. Bare prøvd dem på uten dekk.

Jeg har shadowline til taket ditt, om du er intr. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dim har du på de? hva må du gjøre for å få det til å passe?

holder det med spacere på 19" eller må man valse også?

Kan ta kontakt med deg når jeg har fått bilen..drar til bergen og henter den før helga..hehe.

Jeg likte felgene han her har brukt veldig godt :applause:

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=834601

Har også siklet litt på Rotiform Nue Concave,men føler de ligger litt høyere i pris enn jeg er villig til å legge i felger :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,felgene er ok de,men tenkte jeg skulle bruke de til vinterfelger,og finne noe freshere til sommer.Er litt fan av orginale felger merker jeg. (noe de som står på også er)

Liker tanken på konkave 7 seriefelger eller noe fra x5,men antar det blir mye jobb og sikkert ganske ubrukelig også.

313 ser veldig bra ut ja,liten tvil om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey folkens.. jeg har Kjøpt en Topasblå 320cia med 150.000km på telleren som jeg skal hente om en ukes tid. bilen ser fin ut med sort skinninteriør, m-tech2 pakke,grei senk og gul film på hoved/tåkelys. Det jeg derimot ikke er like fornøyd med er de kjedelige felgene. Bilen har chromeline.. hvilke felger ville dere personlig valgt?

Tror jeg vil ha konkave felger type zito wp 111, m6 , vertini magic concave etc.

Hvilken farge ville dere gått for på felgene? tips til andre typer felg dere mener passer på denne?

Er forøvrig på leting etter "M" type dørkmatter om noen skulle ha liggende :)

Videre planer er egentlig bare nye felger (19") og lett soting på alle ruter utenom frontrute , m3 list på bagasjelokk og muligens shadowline.

31cvqzy9mj082nrojzhf.jpg

Hvis du har ett telefon nr, kan jeg sende deg bilde av min coupe med GS spider 19" felger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...