torcar Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Jeg ønsker å få øyenbrynene/sidemarkeringslysene til å lyse samtidig med DRL/angeleyes på min E60 LCI. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 I DRL modus er ikke dette mulig. Vri bryteren over i park og markeringslysene lyser med ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torcar Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Ja, men da lyser DRL lysene på halv styrke... Det jeg ønsker er å ha bryteren i 0-posisjon slik at DRL lyser fullt samtidig som øyenbrynene er tent. Spørsmålet er om dette lar seg gjøre enten ved koding eller kreativ kabling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Det er mulig å kode slike ting, men det er ikke noe man bør begynne med om man ikke har kodet før. Det bør være mulig å gjøre dette ved å koble litt også uten noe store problem, men tror heller jeg ville satset på koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torcar Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Kanskje det er noen her som har mulighet til å gjøre en slik kode-jobb mot passende betaling? Min lokale BMW forhandler har ingen erfaring med dette... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torcar Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Noen som har utstyr til å gjøre en slik jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.West Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Hiver meg på denne med et nytt spørsmål om øyenbryn. Er det mulig å kode disse til å lyse hvitt, eller må man skifte pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Du må skifte pærer. Det finnes også uoriginale lykter med hvite angel eyes og hvite øyenbryn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.West Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Du må skifte pærer.Det finnes også uoriginale lykter med hvite angel eyes og hvite øyenbryn. Ok, hvilke pærer er det til disse, og er det en grei jobb å bytte selv? Facelift E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Mener på det er tre LED-pærer som er loddet fast, så det er noe jobb. Lykten må også deles opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.West Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Mener på det er tre LED-pærer som er loddet fast, så det er noe jobb. Lykten må også deles opp. Takker for raske svar! Det høres ikke ut som en jobb jeg tør å begi meg inn på. Er det noen som bytter disse til hvite øyenbryn, eller synes folk det er greit slik det er originalt.. Skal forøvrig bytte ringer foran, samt bytte pærer i tåkelysene slik at disse også blir hvitere. Vet du hvilken pære det er til tåkelysene i E61 facelift m-sport? Kommer jeg til for å skifte disse selv bak/under fangeren, eller fra oversiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Har sett noen amerikanere som har gjort det, men det er nok ikke så vanlig da det er litt jobb. Jeg for min del liker det slik det er originalt. Hvilke pærer som skal hvor, wller hvordan man kommer til aner jeg dessverre ikke, men det er blitt diskutert noen ganger i e60/e61-tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.West Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Ok, takk for det. Skal se etter i E60/61 tråden, selv om den er fryktelig lang å lese gjennom nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Går det an å få "DRL" lysstyrke (full styrke) sammen med xenon pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Mener på det er tre LED-pærer som er loddet fast, så det er noe jobb. Lykten må også deles opp. Takker for raske svar! Det høres ikke ut som en jobb jeg tør å begi meg inn på. Er det noen som bytter disse til hvite øyenbryn, eller synes folk det er greit slik det er originalt.. Skal forøvrig bytte ringer foran, samt bytte pærer i tåkelysene slik at disse også blir hvitere. Vet du hvilken pære det er til tåkelysene i E61 facelift m-sport? Kommer jeg til for å skifte disse selv bak/under fangeren, eller fra oversiden? Det er H8 i AE og HB4 i tåkelysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå