Gå til innhold

E60 LCI - Øyenbryn + DRL samtidig


torcar
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, men da lyser DRL lysene på halv styrke...

Det jeg ønsker er å ha bryteren i 0-posisjon slik at DRL lyser fullt samtidig som øyenbrynene er tent.

Spørsmålet er om dette lar seg gjøre enten ved koding eller kreativ kabling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å kode slike ting, men det er ikke noe man bør begynne med om man ikke har kodet før.

Det bør være mulig å gjøre dette ved å koble litt også uten noe store problem, men tror heller jeg ville satset på koding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på det er tre LED-pærer som er loddet fast, så det er noe jobb. Lykten må også deles opp.

Takker for raske svar! :D

Det høres ikke ut som en jobb jeg tør å begi meg inn på. Er det noen som bytter disse til hvite øyenbryn, eller synes folk det er greit slik det er originalt..

Skal forøvrig bytte ringer foran, samt bytte pærer i tåkelysene slik at disse også blir hvitere. Vet du hvilken pære det er til tåkelysene i E61 facelift m-sport? Kommer jeg til for å skifte disse selv bak/under fangeren, eller fra oversiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen amerikanere som har gjort det, men det er nok ikke så vanlig da det er litt jobb.

Jeg for min del liker det slik det er originalt.

Hvilke pærer som skal hvor, wller hvordan man kommer til aner jeg dessverre ikke, men det er blitt diskutert noen ganger i e60/e61-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Mener på det er tre LED-pærer som er loddet fast, så det er noe jobb. Lykten må også deles opp.

Takker for raske svar! :D

Det høres ikke ut som en jobb jeg tør å begi meg inn på. Er det noen som bytter disse til hvite øyenbryn, eller synes folk det er greit slik det er originalt..

Skal forøvrig bytte ringer foran, samt bytte pærer i tåkelysene slik at disse også blir hvitere. Vet du hvilken pære det er til tåkelysene i E61 facelift m-sport? Kommer jeg til for å skifte disse selv bak/under fangeren, eller fra oversiden?

Det er H8 i AE og HB4 i tåkelysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...