wicky124 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Har du seriøst pikk i rævva dag og natt?! jeg har så absolutt ikke prøvd å fremtre som en badboy på noe som helst måte. Men ett sted går også min grense for toleranse. Om jeg skulle ha gjort noe galt rettet mot morty999 hadde jeg gjort det for lengst uavhengig av om jeg kjenner han eller ikke! Og apropo det at jeg er like farlig som en kurv teddybjørner... da kjenner ikke folk meg godt nok...
ls44mm Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Ikke rettet mot noen personer, fordi det er alltid forskjellige som begynner, men seriøst? Er noe slitsomt å lese tråd hvor enkelte ganger opp til flere sider med pissprat. Og igjen, ikke rettet mot noen enkelte og det gjelder alle forskjellige tråder, ikke bare den...
M|Fjeld Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Synes bare det blir litt for dumt når du prøver å fremstå som en "bad boy" som avstår fra å utsette Mortey999 for vold fordi du kjenner han, når folk som vet hvem du er, sier du er omtrent like farlig som en kurv med teddybjørner...
haakon85 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 jeg har så absolutt ikke prøvd å fremtre som en badboy på noe som helst måte. Og apropo det at jeg er like farlig som en kurv teddybjørner... da kjenner ikke folk meg godt nok... Ikke for å være frekk wicky, men du klarte å motsi deg selv etter to setninger der. Just sayin.
wicky124 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 I første innlegg prøvde jeg ikke å fremtre badboy på noen som helst måte. Men skal heller ikke bli oppfattet som en teddybjørn
Ivrig86 Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Kjenner han litt å virker da hyggelig osv hvertfall men folk er jo trege til tider hehe diverse firmaer også det men dette hørtes jo ikke bra ut Men jææævlig mye barnehage prat innpå diverse tråder her syns jeg... Vet ikke hvor gamle enkelte her er men di som styrer forumet her burde gi diverse folk som skriver masse svada en advarsel å eventuelt sperre folk ute syns nå jeg, om folk ikke kan skrive som om di er over 16 iallefall
Der Barockengel Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Da er det nok OT. Tilbake til topic! Jeg har lyst til å minne om denne tråden: Hva med å oppfylle sine plikter? Generelt sett tror jeg at når man er veldig engasjert og opptatt av en hobby, er det lett gjort å prøve å gape over litt for mye på en gang.
e36touring Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Da har endelig pakken kommet. Men vil ikke akkurat anbefale noen og handle med Morty999 så lenge det ikke er med cash i hånda og vare levert direkte, da dette ikke akkurat gikk kjapt.
Peak Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Synes bare det blir litt for dumt når du prøver å fremstå som en "bad boy" som avstår fra å utsette Mortey999 for vold fordi du kjenner han, når folk som vet hvem du er, sier du er omtrent like farlig som en kurv med teddybjørner... Hahaha, dævver! "kurv med teddybjørner" No offence Wicky Aanyway, fint at handelen gikk i boks til slutt mr!
FTE Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Da anser vi saken som oppklart. Låses før den sklir ut mer enn den har gjort allerede.
Anbefalte innlegg