Z1 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kjempe bra treff . Første og kansje siste gang jeg får bilen kjørt inn i garage Når er neste treff ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Bra treff. Og mye bra biler. Gøy å se litt Alpina`r samlet på ett sted. Ble litt kort, men neste gang kan vi jo ta det over en hel langhelg. Ikkno problem med overnatting innendørs for alle. Og garasjeplass.... Knallbra plass for treff. Takk til John som arrangerte dette. Takk til alle for premie også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Tusen takk til alle som møtte på treff, veldig mange hyggelige mennesker. Det kom til og med folk bare for og se uten BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Stor takk til deg John! Supert insj!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen1990 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Supert treff og takk for felga ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kjempe treff bare synd jeg ikke fikk kjørt bimmern, virkelig ett flott sted og arrangement . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Meget vellykka treff detta! Mye gromme biler og hyggelige folk Og ikke minst, treff innendørs var jo bare helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Så ut som et veldig bra treff med mye fine biler. Synd jeg ikke fikk kommet, men ble plutselig en roadtrip til Ålesund med Robkil på torsdagen, skulle egentlig hjem lørdagen tenkte jeg, men var så bra liv der, så dro idag istedenfor. Synd med tanke på treffet, men håper det kommer fler treff som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 takk for et konge treff, kom litt sent siden hele gjengen forsov seg.. men det gikk moro at alle sammen kunne kjøre inn og stå under tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Takker for konge treff! Masse gromt å se på og masse hyggelige folk! Dette må gjentas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Helt konge! håper å se mange av disse bilene på e30meet på rudskogen 23 og 24 juni!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Takk for et meget hyggelig treff! Mye fint å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Jeg må også føye meg i rekken sammen med resten. Et svært vellykked treff med flotte premier og bevertning! Mange flotte bil(d)er også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hvorfor stakk dere sånn plutselig forresten? du var eneste som "gadd" å vinke hadet når dere dro, mens de 3 andre bilene bak deg var overlegne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hvorfor stakk dere sånn plutselig forresten? du var eneste som "gadd" å vinke hadet når dere dro, mens de 3 andre bilene bak deg var overlegne! Var ikke treffet over..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå