Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 jo tja, kanskje men tenkte å kjøre kolonne hjem med alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Takk for godt treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Var morro med kollone hjem, men det var en del som ble borte nær det ble tofelt.. Lurer på hvorfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Synd det skulle bli dårlig vær, men må si du hadde en grei løsning på det Mye fine og spesielle biler å se. Artig med så bra oppmøte på Alpina siden og et par nydelige e21'er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Ja det var et eller annet med innendørs treff! det må jo bare arrangeres oftere! finn frem regnværsdagene, og store lokaler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Var morro med kollone hjem, men det var en del som ble borte nær det ble tofelt.. Lurer på hvorfor.. :'( Akkurat der var det ordentlig nedtur å ha en møkkamotor... Edit: Laster opp 3 små videoklipp nå, dere får dem ila. et par timer Inkludert video av E90 M3 CRTen... Jeg har en venn som er tysk og han fortalte meg akkurat at CRT betyr SNADDER på tysk, da vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kjipt med en møkkamotor. Men hadde ikke alverdends jeg heller. Og en datter som sier jeg ikke skal tøffe meg. Det leie er at hun har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Så det var du som kjørte lengst til treffet ja? Sporty! Ja, jeg gav opp å prøve å holde følge med bilene da folk begynte å kjøre med tempo... Alpinaene fløy jo lavt... Hahaha... Veldig gamle dekk, ingen abs, litt våte veier, bil uten sikkerhetsutstyr og paneler og A-/C-stolper laget av papp... Kunne fort blitt stygt for min del. Da jeg skjønte hvor jeg skulle kjøre for å komme meg hjem til Oslo, satte jeg bare inn 5. giret og fulgte egen tempo... Så senere at mange av Oslo-gutta satt fast i rushen uansett - joke's on you! Skulle forbikjøre på en litt oppoverbakke, hahaha, kom meg ikke fra 80 - 100 engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hadde det bare gøy på vei hjem vi så du "skøyt fart" forbi oss på e18 ja orket ikke å stresse med filskifte osv i rushen, lå bak en testarossa på vei hjem, stinka drit fra den, men så bøs ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Nei, er ikke bra og gasse så mye vi i front gjorde, fikk hvertfall sota ut børsja litt, det er helt sikkert! var sykt fett og se i speilet og det var kun BMW så langt jeg kunne se bakover, den røde Alpina'n lyste godt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Og du med L'en gjemt nederst i bakruta faren min hadde drept meg om jeg gjorde sånt under øvelseskjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Takk for et flott treff. Innedørs treff ga mersmak for å si det sånn. Kjempetiltak Johnja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hadde det bare gøy på vei hjem vi så du "skøyt fart" forbi oss på e18 ja orket ikke å stresse med filskifte osv i rushen, lå bak en testarossa på vei hjem, stinka drit fra den, men så bøs ut da! Var ikke det en 348? Så den såvidt og plutselig i det jeg kjørte forbi. Så for kort ut fra siden til å være en Testarossa, etter min mening, men kan hende du har helt rett altså. Filmklipp 1/3 (CRT-en) lastet opp her: viewtopic.php?f=6&t=229074&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Du har mye bedre peiling på modeller enn meg, så skal ikke si noe sikkert der, om du sier det var en 348 så var det nok det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Var endel fint å se på der ja. Gadd ikke ta med min så bare gikk bort en liten tur. Ingen fare med regn når man kan være inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå