Gå til innhold

BMW TREFF 3/6-12, oppdatering 29/5 SIDE 1

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var morro med kollone hjem, men det var en del som ble borte nær det ble tofelt.. Lurer på hvorfor.. :D

:'( Akkurat der var det ordentlig nedtur å ha en møkkamotor...

Edit:

Laster opp 3 små videoklipp nå, dere får dem ila. et par timer :) Inkludert video av E90 M3 CRTen...

Jeg har en venn som er tysk og han fortalte meg akkurat at CRT betyr SNADDER på tysk, da vet du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du som kjørte lengst til treffet ja? :) Sporty!

Ja, jeg gav opp å prøve å holde følge med bilene da folk begynte å kjøre med tempo... Alpinaene fløy jo lavt... Hahaha...

Veldig gamle dekk, ingen abs, litt våte veier, bil uten sikkerhetsutstyr og paneler og A-/C-stolper laget av papp... Kunne fort blitt stygt for min del. Da jeg skjønte hvor jeg skulle kjøre for å komme meg hjem til Oslo, satte jeg bare inn 5. giret og fulgte egen tempo... Så senere at mange av Oslo-gutta satt fast i rushen uansett - joke's on you! :P

Skulle forbikjøre på en litt oppoverbakke, hahaha, kom meg ikke fra 80 - 100 engang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare gøy på vei hjem vi :) så du "skøyt fart" forbi oss på e18 ja :P orket ikke å stresse med filskifte osv i rushen, lå bak en testarossa på vei hjem, stinka drit fra den, men så bøs ut da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare gøy på vei hjem vi :) så du "skøyt fart" forbi oss på e18 ja :P orket ikke å stresse med filskifte osv i rushen, lå bak en testarossa på vei hjem, stinka drit fra den, men så bøs ut da! ;)

Var ikke det en 348? Så den såvidt og plutselig i det jeg kjørte forbi. Så for kort ut fra siden til å være en Testarossa, etter min mening, men kan hende du har helt rett altså.

Filmklipp 1/3 (CRT-en) lastet opp her:

viewtopic.php?f=6&t=229074&start=15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...