KireS Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Hørtes bra ut det. Tar turen bortom hvis dagen passer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Høres interessant ut! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Høres knall ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Liker hadde helt klart vært morro. Nittedals gjengen stiller vell, eller hür? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Liker hadde helt klart vært morro. Nittedals gjengen stiller vell, eller hür? Bra, tenkte da på den plassen der du var og henta dekk. Det er to slike haller, og en svær parkeringsplass på oversiden av bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Høres knall ut Driver du med bilpleie? Kanskje du kunne hatt en stand og vist deg/dere fram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 stiller med en gjeng fra Modum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Bor rett borti høgget fra bygget deres så bare si fra hvis du trenger hjelp til noe mtp treffet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Dette ser bra ut! De fleste dager i Juni passer, så ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Tror jeg setter en dato allerede. Første søndag i juni, 3/6-12. Dette kan endres, men lodder stemmningen litt. kunne man dele ut flyers på Valle?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jeg er med! Så har jeg nok bilen klar til den tid også Bor rett over (Solli)høgda så er behjelpelig med ordning av treff hvis det er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Liker hadde helt klart vært morro. Nittedals gjengen stiller vell, eller hür? Nittedals gjengen stiller alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Høres knall ut Driver du med bilpleie? Kanskje du kunne hatt en stand og vist deg/dere fram? Ja,stemmer det! Kan se hva jeg kan få til, kunne jo vært aktuelt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Artig at mange vil stille opp for og hjelpe til, det kommer jeg tilbake til. Jeg jobber litt med noen spennende utstillere, og pengepremier/gavekort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå