johnja Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Da nærmer det seg 3.juni Og her slipper ALLE bmw`r inn, uten tanke på hvor mange dører de har(ref annen tråd) :)eller sitteplasser. Det som er viktig er at man her kan vise fram bilen sin uannsett om det er utstillingsbil, bruksbil, prosjekt, osv, men det må være bmw. Nå ser det ut som vi bruker opp allt drittværet i mai, så dette lover bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Synd d ikke er i helgen ellers hadde jeg greid å komme dit fra ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 jeg kan hjelpe deg med alt mulig hvis du trenger det osv bare og si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Vurderer sterkt å ta en tur om det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Oppdaget denne tråden først nå, noen som kunne gi et kjapt sammendrag av hva som skjer? Er på jobb og gidder ikke å bla gjennom 9 sider med telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Høres veldig bra ut dette! Kommer garantert om jeg har fri, tar med Alpina B12 5,0 e32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Dette blir bra ,håper på mye biler/folk. Når/hvor er det felles kjøring fra oslo ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Jeg kommer er jo ikke mere enn en 30 min svippom så er jeg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Jeg kommer er jo ikke mere enn en 30 min svippom så er jeg der Får kjøre felles oppover vi to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Tar med brakka og kommer en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg kommer er jo ikke mere enn en 30 min svippom så er jeg der Får kjøre felles oppover vi to? Ja det kan vi vell gjøre Blir det e36 du skal kjøre eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Noen interesse for felleskjøring fra sørlandet/telemark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Sigurd, det heter bilia nå ikke Stenshagen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg kommer er jo ikke mere enn en 30 min svippom så er jeg der Får kjøre felles oppover vi to? Ja det kan vi vell gjøre Blir det e36 du skal kjøre eller Blir (sliten gammel og ihjelrusta) E36 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Tar med brakka og kommer en tur [ Bilde ] Gleder meg til det, syns den "brakka" de er veldig tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå