bmwgrace Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jeg er vel ikke den eneste på forumet som liker at felger kan være i en annen farge enn originalt. Sett felger med en forferdelig eller grom farge? Harry eller ikke? Del dine erfaringer og gjerne bilder! Hvilke farge har du på dine felger? Hva liker du ikke og hva ønsker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Har selv hvite pulverlakkerte felger på svart bil. Syntes det passer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Kjører fortiden OZ Ceres 8.5x17" med gunmetal senter. Hovedgrunnen er at sølv bil + sølv felg ikke blir noen slager i mine øyne. Må bryte opp litt, og da syns jeg gunmetal passet bra siden kanalene mine + frontfanger og bakfanger er lakkert svart nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Aldri sett før. Passet bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Har Rondell 0072 8" 5x120 et35 i Alpinewhite, lakkert i mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Aldri sett før. Passet bra Takk for det, ble meget fornøyd selv i allefall. Skiller seg litt ut fra de standard sølv eller helt svarte felgene der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Aldri sett før. Passet bra Takk for det, ble meget fornøyd selv i allefall. Skiller seg litt ut fra de standard sølv eller helt svarte felgene der ute Ikke sant. Samtidig får bilen mye mer personlig preg med en gang, siden det er du selv som har funnet felg + farge selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jepp, er blitt veldig vanlig med sort + krom, evt standard sølv. Er ikke så mye som skal til for å gi felgene litt mer særpreg. Et bedre bilde av alle 4. Skal jo nevnes at Gunmetal er en rimelig "standard" farge blitt også, men er ingen jeg har sett som har kjørt den komboen på OZ Ceres enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 min bil med nylakkerte felger. lakkode 300-alpinweiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Mine selvlakka banehjul. Brukt Biltema spraybokser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 awsome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Litt dårlig bilde, men lakkerte senterdekslene på mine M5 felger i mørk grå/gunmetal-ish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 A4'n til en kompis. Jeg skal starte å mattslipe mine felger i kveld, så blir det lakkering så fort som mulig. Blir nok en knæsj farge på mine M5 felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 min bil med nylakkerte felger. lakkode 300-alpinweiss tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Litt spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå