Gå til innhold

Nye dekk - Continental Sportcontact 5?

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

Driver å titter på nye sommerdekk, noen som har erfaringer med Continental SportContact5?

Dekkmann kjører kampanje nå, 3300 for 4 dekk...høres ikke så ille ut det?

Prioriterer kjørekomfort og minimal støy,slitasje driter jeg i, kjører bare 7000-8000 i året - er sommerbilen :)

Noen som har noen meninger vedr sommerdekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å titter på nye sommerdekk, noen som har erfaringer med Continental SportContact5?

Dekkmann kjører kampanje nå, 3300 for 4 dekk...høres ikke så ille ut det?

Prioriterer kjørekomfort og minimal støy,slitasje driter jeg i, kjører bare 7000-8000 i året - er sommerbilen :)

Noen som har noen meninger vedr sommerdekk?

Hvilken dim er det snakk om? Da jeg ringte Dekkmann for 1,5 mnd siden skulle de ha 13.000 for fire slike dekk i dim. 235/45/17, samme pris skulle de ha for SportContact3, jeg skaffet imidlertid SportContact3 for 4.800,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten dim,185/50-15 - hehe.

Er til en beskjeden mercedes fra slutten av det glade 80-tall ( da fredrik herjet som verst ;) )

Hehehe... jeg er stadig trofast mot en skikkelig 80-talls dimensjon... nemlig 195/65-15. Denne dimensjonen var også originaldimensjonen på vår W124 230E anno 1991... :lol:

Det er også hyggelig å kjøpe slike dekk... 1920 kroner for 4 stk. av testvinneren Hankook Ventus Prime 2 på http://www.daekonline.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten dim,185/50-15 - hehe.

Er til en beskjeden mercedes fra slutten av det glade 80-tall ( da fredrik herjet som verst ;) )

Hehehe... jeg er stadig trofast mot en skikkelig 80-talls dimensjon... nemlig 195/65-15. Denne dimensjonen var også originaldimensjonen på vår W124 230E anno 1991... :lol:

Det er også hyggelig å kjøpe slike dekk... 1920 kroner for 4 stk. av testvinneren Hankook Ventus Prime 2 på http://www.daekonline.dk

Har sett på hankook, men synes det er hyggelig å bekle min kosebil med ordentlige sommertøfler i premium-klasse, og da trodde jeg continental liksom var "evergood" hvis hankook var " ali kaffe" :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...