lasset Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Hei, jeg vurderer en hjulpakke fra GS. Er det noen som kan si hvilke egenskaper Falken-dekk har? Tenker da spesielt på støy og sporing. Mvh Lasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jeg kjører med Falken FK452 i 255/30 ZR20 og 305/25 ZR20 og er svært tilfreds med støynivå. Sporing er totalt fraværende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jeg er også svært fornøyd med Falken Fk452. Har kjørt på de i halvannet år nå, uten problemer på vått eller bart føre. 225/40R18" x4. Har kjørt litt på billigere asiatiske dekk tidligere, og de har blitt opplevd som såpeglatt på nyregn, sklir litt i rundkjøringer (oljesøl e.l.), men har ikke opplevd noe slikt med Falken. Føler meg veldig trygg, også i høye hastigheter og svinger på alt føret sommerhalvåret har å by på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasset Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Så bra, da blir det GS Evolution III med Falken 235/35-19 og 265/30-19 på på min E91 snart. Takk for svar. Lasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Bra du går for 19" E9x spiser jo felger! hehe. Skal selv til å bestille GS raptor 235/265 på 19" med falken De lignet veldig på CSL-felgene, og har en mørk gråfarge (som jeg digger på E46) Skal bruke de på sedanen nå, og så putte de på coupeen jeg skal til å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Har kjørt med Falken FK452 i flere år, kjempegodt fornøyd med dem! Så gå for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Kjørt selv med falken ziex-912 og det sitter som støpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Du kostet meg akkurat nesten 14000! Haha. Hadde det ikke vært for denne tråden, hadde jeg ikke gått inn på GS i dag og sett på kampanjene deres. Klarte ikke å dy meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Har selv hatt FK452 og var meget fornøyd med dem, de har godt grep på vått føre osv. Skal snart kjøpe nye dekk til sjuern og da blir det nok FK452 igjen regner jeg med. Har på bruksbilen hatt Wanli (kinadekk) og det var livsfarlig med engang det begynte å bli vått! Har også hatt Toyo proxxes T1-R, disse er mye bedre enn Wanli og behagelige å kjøre med, men liker falkendekkene bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Min erfaring er at støynivået ikke er det mest imponerende. Ellers har jeg ikke satt dekket på de største prøvene. Dette er jo ikke et premiumdekk, men er samtidig garantert langt bedre enn Sonar SX, som GS også selger. Dette har jeg mer erfaring med, og det faller totalt igjennom ved frisk kjøring på våt vei. Samme som Nankang NS2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hvordan blir Federal sine dekk i forhold til Falken? Noe det samme eller nærmere Sonar f.eks.? Er vel kanskje ikke så mangen som kjører Federal her på berget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Federal SS595 er litt dårligere enn Falken, men ikke like dårlig som Sonar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasset Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Takk for mange svar. Det var mye posetivt og høre, så da går jeg ut fra at Gs sine hjulpakker med Falken-dekk er et rimelig og greit valg. Mvh Lasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå