Simonvikwikre Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hei, jeg har en BMW 320 E46 2003M, med original business kassettspiller m/cd-veksler, og lurer på hva den enkleste måten på å få til en AUX er. Jeg har vurdert å kjøpe ny stereo, men det har sine ulemper i seg selv. Jeg tok en titt bak radioen min og fant ingen tegn til noe som engang kunne minne om AUX eller noe som helst lydinngang. Har lest noe om at det skal ligge en løs aux inngang bak spilleren, men den var ikke til å finne. Hvis det er slik at jeg bør kjøpe ny spiller, har dere noen forslag til spillere som sitter bra i e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonvikwikre Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-E46-E39 ... 52950/item Hadde denne virket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hvis du har de runde pinnene på pluggen i bilen så skal den passe. Men husk at hvis du skal ha AUX på originalspilleren så må du kople bort CDveksleren. AUXenheten bruker vekslerinngangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Det er kun biler med navigasjon som har denne ledningen løst, på biler med "vanlig" spiller må man koble seg til bak i spilleren med en kontakt rett på pinnene. Jeg vet dessverre ikke om biler med kasettspiller har denne muligheten, men biler med CD-spiller produsert i 2003 og nyere kan ihvertfall dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hva mente du nå egentlig? Hvilken løs ledning? Denne overgangen han linket til er for å kople til bak spilleren. Har montert flere av disse på E46 med Bissniss spillere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 På biler med navigasjon produsert etter 09/02 (2003-modeller), ligger det ledning bak skjermen (ligger sammen med resten av kablene som kommer fra navigasjonsutstyret bak i bilen) for tilkobling av aux. På biler med CD-spiller produsert fra samme tid må man koble seg til bak på spilleren for å få det samme. Dette er aux-tilkobling, man får opp "aux" i displayet, og man slipper å miste CD-veksleren. Jeg vet ikke om dette er mulig med kasettspiller som trådstarter har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Ok. Men her er det snakk om vanlig business så da må vel veksleren vike uansett. Og med Connects2 adapteren som det er linket til så skal det bare være Plug & Play bak spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Jeg har koblet en jack inngang rett i denne kabelen på en 2003 modell en gang. Det funket fint Bilen min hadde 16*9 skjerm. Og jeg vet ikke om det finnes på de med kassettspiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå