Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har montert evrymode på 96mod tdsn min som funker meget bra. Men orker ikke at tomgangen blir fucka, lite kult at bilen høres ut som en båt på tomgang :P Noen har bryter på gasspedalen som sikkert funker fjell, men har bedre tro på en trykkføler på innsuget som slår in evrymoden på et bestemt valgt ladetrykk. Vet di blir brukt når folk har tileggssprut/dyse men finner søren ikke noe på nett. Så om noen har et tips om nettside osv så blir jeg sinnsykt glad :D Eller andre tips på problemet seff :)

Mvh

Lars Arve

Skrevet

Ja, jeg må si det samme. Hæ? Googlet av nysgjerrighet "evrymode" og fikk ETT relevant treff, denne tråden.

Skrevet

Med andre ord ENDA mer jalla en diverse tuningsbokser. Skjønner ikke at folk ikke kan gjøre ting ordentlig, når man først skal gjøre noe. Resultetet ser du selv, en bil som ikke går normalt på tomgang engang.

Skrevet

Håller med CrZyWiz. Dessa boxar består av motstånd som lurar styrsystmet att railtrycket är för lågt och systemet skjuter då på massvis med mer bränsle , okontrollerat.

Har man tur kan det fungera med tuningbox, men man kommer inte i från att systemet är lurat och går efter värden som inte är verkliga.

Skaffa riktigta tuningchip istället , det är mitt tips. Då slipper du tomgång som hoppar etc. :) Då är rätt värden omställda direkt i programmet , som man skulle ha gjort på fabriken.

Mvh//

A.Fekzen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...