Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Den bakenden der ER flott, det er bare de pottene jeg PERSONLIG sliter litt med.

Hadde det vært min bil, så hadde jeg gått over til svarte bakstusser. Det gjør de litt mere diskret, og visuelt sett vil de "forsvinne" litt. Som blanke skinner de opp.

Fremdeles ikke negativt ladet, du har en flott bil...

Mm, skjønner det, gøy å høre meninger. Jeg vil ha blanke, siden jeg syns sorte ser skikkelig kjipt ut, fordi eksosen uanset stikker seg såpass ut på prefacen. Til neste år blir det forandring - om jeg kommer så langt. Annet prosjekt som kommer til å ta litt tid framover ;)

Sweeeet.. Angrer ikke på at jeg stemte på denne på gs-treffet:)

Så hyggelig å høre :P

Nydelig bil Marius! :D

Gleder meg til din er komplett jeg ;) har taktrekk til deg, bare det ikke megahaster, om du vil ha ?

:-k Hvorfor var det ikke den her som ble med hjem i natt istedet?

Jo det skal jeg fortelle deg, for denne er så flink til å samle støv der den står, så det må den få fortsette med :P

Tøft! Fan så gromt dette er! :)

takk:D gi meg baksetet ditt du nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fortiden holder jeg på å fikse noen vinterhjul til vinterbilen.

Fant noen MIM 7x15 et 13 som var et ok utgangspunkt.

8upazy2u.jpg

Sto på noen ok 195.50.15 sommerhjul som jeg allerede har tatt av.

Siden de var temmelig bra bestemte jeg meg for å kunn fjerne klarlakken, og få de til å skinne litt.

Maskerte de, før jeg hadde på gjøco maligsfjerner. Dette er den værste felgen.

gy3a8yru.jpg

Her ser dere malingsfjernern har begynt å virke.

a8yrybat.jpg

Dette er etter avspyling, som dere ser er de veldig blanke orginalt, under klarlakken.

tytu6azu.jpg

Siden det er en del eir og litt kantkjøringer, gikk jeg over med fil og pusset over med luftverktøy.

5evage9e.jpg

Slik ble det etter første omgang, er ikke ferdig enda.

u7uqy9uz.jpg

Oversikts bilde.

zupyja8a.jpg

Tilsist et bilde av sjefenselv:p

dygasesy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt på litt i dag også, alle 4 felgene er klare for pussing.

Har ei stund lett etter malingsfjerner som virker bra, siden noen av de gode er fjernet av markede pga miljøskadelige stoffer.

Ble anbefalt "chem" sin malingsfjerner i dag, så jeg måtte prøve denne.

yby4e3u7.jpg

Ser ut til å fungere veldig bra:)

mu5a2eqe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice. Fant du den på en vanlig butikk, eller bestilte fra nett?

Kriterie mitt var at jeg måtte finne den i butikk, skal bruke hjula til helga :P Fant de på lystrup, etter å ha vært innom en del sjapper ble jeg anbefalt denne, av en som jobbet på coop obs bygg. Når noen anbefaler noe de selv ikke selger så må det jo være bra;)

Ikke dårlig! må få tatt en tur i den garasjen deres nestegang jeg er oppover tror jeg :P

Du er hjertlig velkommen til garasje besøk :P

Ah, du som har denna ja! Tol bilde av den på E30 meet :) Rå look 8)

Takk for det :)

Utrolig fet! Keep up the goodwork :)

Liker leppa di i fronten, og etter ni hundre timer med leiting må jeg bare bite i det sure eplet og se realismen i at denne sikkert ikke er og få tak i lengre! :(

Hva slags leppe er det egentlig?

Hehe, nei den er vel ikke enkel å få tak i lengere, selv om jeg vet av et par ;)

Det er ei "LE - leppe" også kalt "limited edition", den var en tilvalgs mulighet på 320 (uten lufte hull til oljekjøler og 325 (med luftehull) , i mellom 85- 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offf, denne bilen er så sinnsykt gjennomført på høyt nivå! Litt enig og uenig ang. de bakstussene..

Tror de felga der kan bli bra! ser ut som et godt utgangspunkt :)

Takk, samme som meg det ;) blir forandring i vinter - om jeg får tid til denne. Første pri er dashbord, obc, og rette/ sveise frontplata. Så har jeg noe på lur, samt leter litt etter nye felger.

Var det sånn at du har en e30 stående ?

Er det en merkbar kant der du sluttet å ha på malingfjerner på kanten, eller bare maskerte du opp mellom eikene? ;) Om du skjønner. :P

Ja, det er merkbart. Det blir en logisk maskering, skal du være ordentlig ville jeg maskert skikkelig, med litt tykkere teip. Eventuelt ikke brydd meg , og lakkert sort på ny. Ble visende bittelitt hos meg:p

Har gjort litt med felgene i dag. Legger ut bilde senere. Det blir ikke show blankt, men bruks/vinterhjul respektabelt. Er i hvertfall kvitt kantkjøringer, og har lik "farge" :)

Spent på om dekka kommer tidsnok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...