Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte ny e30 her omdagen. Det ble en cab denne gangen.

Skal eu godkjenne den å fikse litt pjask, så kommer den for salg etterhvert, tenker jeg:)

Har ikke noen spennende bilder av hele bilen enda, får komme etterhvert. Heller ikke fått tatt noe bra av bruksbilen med MIM hjula enda..

Her er av interiøret hvertfall:p

mu8e4y7y.jpg

Noen som har noen gode tips, og fremgangs måte på å få frisket opp dette litt?

Det er veldig bra, hull fritt osv, men er sånn typiske sprekker/streker osv. Virker litt matt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! deiligste stolene det der!

Du kan matte stolene godt ned med noe fint pussepapir, å så farge opp igjen å så kjøre på med lærpleie, skinnrens osv.. anbefaler swisswax produkter sterkt, de har også fargen du trenger for å farge opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! deiligste stolene det der!

Du kan matte stolene godt ned med noe fint pussepapir, å så farge opp igjen å så kjøre på med lærpleie, skinnrens osv.. anbefaler swisswax produkter sterkt, de har også fargen du trenger for å farge opp.

Jeg har alle produktene du nevner og det funker som f.. Blir som nytt og det er ikke så mye jobb..

Ja, de stolene er fine. Liker de bedre en de vanlige e30 skinnsportstolene, de er ikke særlig fine.

Takker for tips! Snakket med en hos scandishine som viste meg noe lignende, men det du linka til er alt jeg trenger ? Lyst å prøve det, lønner det seg å kjøpe rett fra Swisvax ?

Arbeidslyst skal jeg nok finne :D

318..??

Orginal 325i. :)

Hadde det vært en 318 hadde jeg ikke gidda å kjøpt den :P

Som Halfdan sier: Orginal 325i 1990, el vindu, el cab, defa alarm, abs, godkjent senket, 220000km, nye skjermer fram, ny skjerm bak, ny bue på motsattside, ny bakplate, lakkert for 1,5 årsiden - ikke vært skilt siden før lakkering. Ny vannpumpe, thermostat, nye (blå) vannslanger :oops:, "ny" veiv og lager, og ny regreim. Er noe av det jeg kommer på nå:P

Flere bilder av hele bilen? :)

Det kommer etterhvert. Står så dårlig plasser atm, samt den er skitten og står på vinterhjul. Er så dårlig på å ta bilder underveis, kjenner jeg meg selv rett blir det kun bilder når den er "ferdig":p

Holdt på litt i dag, fiksa litt lys og montert cd-spiller i bilen.

Skal se over eksosen og montere sammen baki bagasjen ila helga. Så blir det vel eu på mandag eller tirsdag, om jeg ikke finner noe "stort" før den tid:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei den er vel ikke enkel å få tak i lengere, selv om jeg vet av et par ;)

Det er ei "LE - leppe" også kalt "limited edition", den var en tilvalgs mulighet på 320 (uten lufte hull til oljekjøler og 325 (med luftehull) , i mellom 85- 87

Veit du fortsatt av ett par så gi meg gjerne tilbakemelding på PM :)

Er veldig interessert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...