BMW E30 325 Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Hent de du Lars, ta med felgene dine da, så bytter vi Det var vel de MIM-felgene du var interessert i ja? naaaai, ikke akkurat Grattis med kalenderbilde, jeg har skikkelig sansen for slik "reklame/oppmerksomhet" for de som har brukt tid og penger for å bygge en bil de er stolt av.Er iallefall den fineste prefacen i Norge, det skal jeg lett påstå Og LETT sier jeg meg enig i dette Betyr ikke akkurat noe mindre når du sier det alltid gøy å få høre noe positivt om det en har brukt tid og penger på. Den henger jeg meg på, gjennomført UTEN mtech2 Høres bra ut, da har jeg oppnådd hva jeg ville
speedtouch01 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Dette er den flotteste e30n eg noen gang har sett
Spjotvoll Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Helt nydelig preface, flott jobb du har gjort
BMW E30 325 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Hyggelig å høre:p Gjort lite i jula, men holder på litt hverdag nå, nøyaktig hva får jeg kanskje dele senere:)
BMW E30 325 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Skulle i verkstede å vaske bruksbilen i går, den sto allerede i verkstedet. Kommer dit, Halfdan, og Morten er allerede der. Jeg prater litt med de før jeg går ut for å kjøre fram bilen som skal vaskes. Idet jeg går ut av bilen og smeller igjenn døra ser jeg plutselig at det lyser under bilen min.. pent? Takk Halfdan, har alltid ønsket med dette
Larsinnj Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Helvete! Ble du først med neon og! Må vel bare bite i det sure eplet å finne på noe annet kult jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå