Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Siden det stortsett har vært stille, og ellers bare vas i denne tråden den siste tiden, er det vel på tide jeg kommer med ei mini oppdatering/teaser

Mens jeg er bortreist på jobb er nye 3pc felger under sammensetting. kan meddele at disse blir i 17, forhåpentligvis blir litt spesielle, og en farge utenom det vanlige;)

vel møt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, mange som kommer med nye hjul til sommeren skjønner jeg ;) Hva med en liten teaser? :P

haha, ja er derfor jeg ikke greide å dy meg med en aldri så liten skriftlig teaser. Ja, kommer kanskje etterhvert:p

Hva skjer med bbs'ene ? for salg? eller beholdes? Sikkle Sikkle...

Det meste er tilsalgs for rett pris ;) men i utgangspunktet ikke.. Mtp på at de to andre bbs rs setta i 4x100 her på forumet ikke er solgt enda (noe jeg syns er rart). så er det nok ikke noen som er intr i å betale nok for min del :P

Han vel en hule der han stæsjer bort alt av gromdeler tror jeg :P

Tease us!

Haha, enda ikke funnet ei hule med masse gromdeler som tilhører meg jeg :o men har jo noe på lur rundt om, som dukker opp etterhvert;)

Ska bli spennende å se dem på bilen. Jeg kan aldri tro at de kommer til å sitte bedre enn 16", men vi får se vi får se ;)

Ja, det blir det absoulut. Nei, det tror ikke jeg heller. Topper nok ikke looken, eller RSene i seg selv med disse. Håper dog det blir friskt, moro med forandring, og praktisk med 17"

Skal jo litt til for å toppe denne bilen her da, så nå er jeg spent på felgvalg ja :wink:

Ja, nå må dere ikke bli skuffa gutter. skal somsagt litt til å slå fjorårets felgoppsett. Er ikke noe hyper sjeldent opplegg, men ekte 3delte vintage rims det er det;) Derfor håper jeg de blir spesielle med min combo :D

Kan meddele at alle deler er klar, sett bilder av lakkeringa, og de skal settes sammen i nærmeste framtid. Samt jeg har noe "eget" til de på vei i posten, som ble sendt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...