H_Vatn Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 hva var det du skulle ha for cabben sa du? Den går billig vis du er rask;) jeg har nøkkel til den;)
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Om sveinkåre ikke har kjøpt den før 14. så låner jeg den en uke jeg Marius sa det var greit *jugekors*
BMW E30 325 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 hahaha, for en gjeng du har pm Sveinkåre
BMW E30 325 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Siden det stortsett har vært stille, og ellers bare vas i denne tråden den siste tiden, er det vel på tide jeg kommer med ei mini oppdatering/teaser Mens jeg er bortreist på jobb er nye 3pc felger under sammensetting. kan meddele at disse blir i 17, forhåpentligvis blir litt spesielle, og en farge utenom det vanlige;) vel møt!
FTE Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Dæven, mange som kommer med nye hjul til sommeren skjønner jeg Hva med en liten teaser?
hermanoo90 Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Hva skjer med bbs'ene ? for salg? eller beholdes? Sikkle Sikkle...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Han vel en hule der han stæsjer bort alt av gromdeler tror jeg Tease us!
Torek Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Ska bli spennende å se dem på bilen. Jeg kan aldri tro at de kommer til å sitte bedre enn 16", men vi får se vi får se
matsrh Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Nå gleder jeg meg til å se hva du har funnet på! Blir sikkert helt rått
635csi Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Skal jo litt til for å toppe denne bilen her da, så nå er jeg spent på felgvalg ja
BMW E30 325 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Dæven, mange som kommer med nye hjul til sommeren skjønner jeg Hva med en liten teaser? haha, ja er derfor jeg ikke greide å dy meg med en aldri så liten skriftlig teaser. Ja, kommer kanskje etterhvert:p Hva skjer med bbs'ene ? for salg? eller beholdes? Sikkle Sikkle... Det meste er tilsalgs for rett pris men i utgangspunktet ikke.. Mtp på at de to andre bbs rs setta i 4x100 her på forumet ikke er solgt enda (noe jeg syns er rart). så er det nok ikke noen som er intr i å betale nok for min del Han vel en hule der han stæsjer bort alt av gromdeler tror jeg Tease us! Haha, enda ikke funnet ei hule med masse gromdeler som tilhører meg jeg men har jo noe på lur rundt om, som dukker opp etterhvert;) Ska bli spennende å se dem på bilen. Jeg kan aldri tro at de kommer til å sitte bedre enn 16", men vi får se vi får se Ja, det blir det absoulut. Nei, det tror ikke jeg heller. Topper nok ikke looken, eller RSene i seg selv med disse. Håper dog det blir friskt, moro med forandring, og praktisk med 17" Skal jo litt til for å toppe denne bilen her da, så nå er jeg spent på felgvalg ja Ja, nå må dere ikke bli skuffa gutter. skal somsagt litt til å slå fjorårets felgoppsett. Er ikke noe hyper sjeldent opplegg, men ekte 3delte vintage rims det er det;) Derfor håper jeg de blir spesielle med min combo Kan meddele at alle deler er klar, sett bilder av lakkeringa, og de skal settes sammen i nærmeste framtid. Samt jeg har noe "eget" til de på vei i posten, som ble sendt i dag
noia87 Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Detta er grom saker. Liker arbeidet som er gjort. Følger med her.
H_Vatn Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 jeg vet hvilke hjul som kommer er vel jeg som må vrenge på de dekk regner jeg med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå