Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Detta er grom saker. Liker arbeidet som er gjort. Følger med her.

Takk for det:)

jeg vet hvilke hjul som kommer :D er vel jeg som må vrenge på de dekk regner jeg med? 8)

ellers blir vell kanter og det som kan bøyd :lol::lol:

Tror ikke det er noe fare for det gutter;) du ska få være supervisor, Halfdan. om jeg ikke husker feil så la jeg dekk på noen av hart hjula dine i fjord, og RS var nullstress.

Jeg vet ooog :P Og er rimelig sikker på at det blir win ;)

Jeg vet hva du skal ha også:P blir bra!

Gleder meg til å se! :) Må ta en kjøretur til Kristiansund når det blir sol og bare veier igjen tror jeg! :)

Velkommen skal du være:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir det absoulut. Nei, det tror ikke jeg heller. Topper nok ikke looken, eller RSene i seg selv med disse. Håper dog det blir friskt, moro med forandring, og praktisk med 17"

Praktisk er det iallefall. Kan igrunn kjøre over alt samme hvor mye du senker (så lenge du ikke tucker veeeeldig mye, seff)

Ska bli spænt å sjå!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å er det du har handla deg nå mr Tease?

;)

Du stakkars :D

Praktisk er det iallefall. Kan igrunn kjøre over alt samme hvor mye du senker (så lenge du ikke tucker veeeeldig mye, seff)

Ska bli spænt å sjå!:)

Jææ, tror ikke jeg greier å tucke 10" bak, har uansett ikke buer til slik sport:p

Pyser! I år skal det virkelig bli bakkekontakt 8)

Eneste du må huske Marius, er og ha med plank om det blir treff i KR igjen :lol:

Haha:D tja, maybe. Skal ikke rive av leppa engang til nei, var i grunn min egen feil, og ikke høyda som var prob :o håper det blir treff i kr i år også!

Dropper frontleppe, og kjører 18" > 19" for å få enda mer bakkekontakt enn 523'n så er enig i den :D trenger vel planker når jeg kommer til KR nestegang selv :P

Riktig tankegang, like it;) planker i bilen er for pyser tho:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...