Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

:applause: :applause..

detta er så rått og gjennomført:).

Jeg irriterer meg og over de mekanikerene som henger over lakken, bare hopper inn i setet osv-,- ... helldigvis er det en kamerat som er litt nøyen som ordner dånt får meg då da slepper jeg det!..

endelig bilde av futura hjula her!:-D tror det blir grisebra!:-))

og rs'ene blir jo helt konge med gullmuttere!:-), så om de trenger en ferie tur kan du bare sende de hit:applause:.. hehe

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felga dine kommer til og bli bra med litt Gull :)

Tror det blir bra ja, hvertfall etter jeg fikk polert de :D

:applause: :applause..

detta er så rått og gjennomført:).

og rs'ene blir jo helt konge med gullmuttere!:-), så om de trenger en ferie tur kan du bare sende de hit:applause:.. hehe

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Om det er så rått vet jeg ikke, men bedre enn ingenting;) Det blir ikke billig i såfall!

Tror nok dette kommer til å bli meeeeget rått :-)

Takk for det, gleder meg til å se hvordan din bli jeg !

Hvilken dim blir det på futuraene og dekk?

Blir mye OZ i år, jeg får beholde Rs hjula på jeg da :)

Uff ja:p så at du også hadde fått i like , etter jeg hadde kjøpt mine. Pluss jeg har 3-4 kompiser som også har futura, spredt over norgesland. Så er det jo en del andre brukere her inne som også har de :) men jeg fikk de til en hyggelig pris, og jeg hadde lyst å prøve 17.

8,5 og 10, med 195.40 og 225.35, ET husker jeg ikke i farten, men er temmelig passende. Blir vel brukt RS også, da de fremdeles står høyest på lista mi.

Jeg tipper fargen er marakesch eller sepang, usikker...

Ser i hvertfall utrolig bra ut hittil :D

Bare jeg som syns de ser helchromet ut? =P~
Veit ikke navn på fargen, men dem er brune kan det se ut som! Rått blir det nok uansett :)
Ser ut som brune, hmm..

"Hmm" sa jeg også når jeg så de. Virker som de er veldig avhengig av lyset, etter hvordan fargen oppleves. Det skal være brasilbraun 154 :)

Jeg har fått montert de, prøvd litt, og tatt noen bilder i helga. Var meninga å laste opp bilder i dag, men nå orker jeg rett og slett ikke, siden jeg må bruke mobilnettet. Er på kurs i bergen for tiden, så vi får se utover uka om det dukker opp noen bilder.

Ble ikke sånn kjempe fornøyd med bildene, og hvordan fargen ser ut inne i verkstedet. Håper litt på at det blir bedre i sollys, og på litt avstand. Må også få justert litt mer før jeg er fornøyd.

Uansett kommer det nok til å bli litt "love n hate" med denne fargen. Vet ikke helt selv hva jeg syns enda, men morro å se bilen på 17" :)

Har også fått gnikka litt på BBS mutrene, det blir jålete ! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør med RS du :) Ingen tvil om at bilen din sitter bra på di RS hjula.

Litt impuls kjøp det der for min del, har alltid hatt lyst på 17" enel pga bakkeklaring også. Hadde di ikke dukket opp i 4x100 hadde jeg nok ikke handlet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter.... [-o<

Tror faktisk Futura skone vil kle Sølvi jeg:)

Det må da prøves?

Skal prøves, men tror ikke det blir noe fett nei :P

4x100 dine også? Et og slikt på dine?

Sikkert ikke umulig å få til en lang lang rekke me d futura E30ermpå E30meet...

Ja de er det, husker ikke et i farta, men ikke umulig at det er 13 fram og 19 bak.

nei , sikkert ikke.. Uvist om jeg skal ha med denne enda dog, vi får se :)

Futura er jo såå 2010 da.. :lol: Neida, dette ser unektelig bra ut, og jeg vet at Futura passer E30 som hånd i hanske. Man får ikke gått feil med de :) Men få ut bilde snart!

Det har du egentlig rett i, MEN kan ikke akkurat skryte på meg om å være alene med RS heller da :oops:

Noe av grunnen til mitt sære fargevalg var også for prøve noe "sprekt".

Vært seig med bildene , men her kommer det to stykker. Feel free to hate ! :mrgreen:

IMG_0757R.jpg

IMG_0829R.jpg

Jeg har redigert de litt kjapt i et sånn teit program som fulgte med kameraet, kun for å prøve å gjenn gi fargen slik som jeg opplever den. Og husk, de er bare slengt på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...