Nautiluz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal prøve å komme meg med på felleskjøringen jeg også. Men det krever en dag ekstra fri fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Fikk bekreftet av min copilot nå at det ikke er noen skumle kanter osv på ferga =D Som går mellom åfarnes og sølsnes skrev han å tar 15min =)Gleder meg som en drittunge til denne turen! =D Sjæl XD Blir awsome! Deilig med felleskjøring og liv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Bare å ta rennafart det gutter haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Noen oppsamling på Hamar feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 #2 Møteplass:Statoil ved Møller på Hamar. Svinger av E6 (etter man har passert Hamar og Trehørningen) mot Nydalen Høsbjør. Her skal en gjeng slenge seg på felleskjøringen. Benytt sjangsen på å fylle, spise, sjekke bilen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Tjohoooo, da ble det ikke noe på meg i år heller..... Fikk ikke feriepengene i Mai som vanlig så da går det til helvete. Have fun! Ta masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 MISUNNER alle som skal opp dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Kos dere, gutter og jente! Jeg skal jobbe meg i hjel i helga på Trondheim S! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Kos dere, gutter og jente! Jeg skal jobbe meg i hjel i helga på Trondheim S! Kos deg du også Noen oppsamling på Hamar feks? Ja, vi skal plukke opp noen på Møller på Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Kos dere, gutter og jente! Jeg skal jobbe meg i hjel i helga på Trondheim S! Kos deg du også Noen oppsamling på Hamar feks? Ja, vi skal plukke opp noen på Møller på Hamar Takk! Tjener hvert fall penger mens dere drikker dere drita, griller og presser kroppene deres opp langs siden på noen shina deilige biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Var på autostrada igår så en kompis fikk byttet olje på motor, på pressa, gått over bilen ellers å varmet å bøyd opp eksosen min bak så den ikke "peker" nedover lenger! =D Ble knall!! Å deler jeg tar med oppover som kan selges, er pakket i bilen så på tide å finne senga, pakke bagen å vaske over bilen imorgen tidlig viss været er bra å komme seg innover til felles kjøring! =D GLEDER MEG!!! Håper det blir bra vær på lørdag! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 BILDER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Cry........ Få ut noen bilder!!!! XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Akkurat kommet hjem fra litt festing etter et meget vellykket treff! Tok faktisk veldig få (type 4-5 bilder) mens jeg var inne på området, men ble vel et par hundretalls bilder når jeg hang ut av takluka til Jørgen Lie å knipset for harde livet! Må vel få opp bildene ganske snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Tok VELDIG lite bilder selv faktisk! Men har filmet på atlanterhavsveien og når GS m3'n bruker dekk Takk for knall bra treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå