Heen Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 blir det lagt ut en bildetråd ? post linken her. Ble knipsa noen tusen bilder i kolonne kjøringa Kjempe treff ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Akkurat kommet hjem fra litt festing etter et meget vellykket treff! Tok faktisk veldig få (type 4-5 bilder) mens jeg var inne på området, men ble vel et par hundretalls bilder når jeg hang ut av takluka til Jørgen Lie å knipset for harde livet! Må vel få opp bildene ganske snart! Sleng opp noen bilder ja Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Ja noken må slenge ut bilder og film fra treffet! Hadde ikkje med kamera sjøl så vart lite bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Kan gi en liten smakebit av Peoples choise vinneren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Kan gjøre om denne til bildetråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Har en del bilder lagt ut på Facebook, https://www.facebook.com/media/set/?set ... 127&type=1 Send gjerne link om til albumet deres på Facebook og Husk å gjøre albumet åpent for alle evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Her er eneste bildet jeg tok, med iPhonen, siden kamera og objektiv er på rep diohrvik (1.plass peoples choice) og Anders87 To meget flotte biler (LES: E30`er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 bare å legg ut bilder karer. Jeg fikk ikke sjangsen til å dra på treffet,og jeg hadde gledet meg til dette. legg ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Skulle gjerne vært der Men får kose meg med mange flotte bilder fra dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Da har jeg fått lastet opp noen bilder. Skulle brukt litt kortere lukkertid, da det ble endel uklare bilder, men la gå! Har også meget få bilder fra utstillinga. Nesten alle er fra kjøringa! Må forresten si at jeg er meget imponert over de som tok turen fra østlandet! Det er sprekt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Da har jeg fått lastet opp noen bilder. Skulle brukt litt kortere lukkertid, da det ble endel uklare bilder, men la gå! Har også meget få bilder fra utstillinga. Nesten alle er fra kjøringa! Må forresten si at jeg er meget imponert over de som tok turen fra østlandet! Det er sprekt gjort! Turen opp gikk veldig radig faktisk Mye fin natur opp også. Så antall KM stopper ikke oss . Har du noen bilder av meg? Ser du har tatt av bilden som lå bak meg Facelift E46 med hvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Er jo gøy med en roadtrip innimellom og da! Nei, hvis den ikke er der, så har jeg den desverre ikke. Er alle bildene jeg tok det der, men jeg bomma på en del biler så muligens jeg bomma på bilen din da.. Du kjørte vel ut like bak meg og Jørgen, så muligens du lå for tett bak oss og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Er jo gøy med en roadtrip innimellom og da! Nei, hvis den ikke er der, så har jeg den desverre ikke. Er alle bildene jeg tok det der, men jeg bomma på en del biler så muligens jeg bomma på bilen din da.. Du kjørte vel ut like bak meg og Jørgen, så muligens du lå for tett bak oss og. Okei. Har en DEL bommeshots jeg og, en halv front her og der .. Neei, vet ikke? Mye mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Fort gjort, å man må vel nesten rekne med noen bom! Men uansett så har jeg ikke flere bilder nei, men det var jo mange som sto å tok bilder, så er helt sikkert noen som har! Var det ikke Hesleskaug som lå baki en X5 med et kamera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Fort gjort, å man må vel nesten rekne med noen bom! Men uansett så har jeg ikke flere bilder nei, men det var jo mange som sto å tok bilder, så er helt sikkert noen som har! Var det ikke Hesleskaug som lå baki en X5 med et kamera? Jo. Så han har begynt å legge ut noe på Facebook. Så får se hva som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå