sveigis Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 Jasså,du skal legge de vakre fjella langs Nissedal vekk i turborøyk nå? :). Dette blir nok morro dette!
tommyheimberg Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Nå skal de bare være turbolyd pg dekkrøyk ja!, hehe.. .. blei lei 2,5 øiteren i høst la den for salg og den gikk etter 3 timer så måtte bare bli noe annet:-), kom over denna 2,7 turbo og måtte slå til:-), håpe de blir greit:-) Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
tommyheimberg Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Her er bilde fra jeg henta delebilen Her kommer ett par bilder etter litt delevasking og shining dynamoen skal slipes og poleres mye mere:-), innsug osv er tatt av og skal glassblåses i løpet av uka! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk mege34 reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet August 26, 2015 Forfatter Skrevet August 26, 2015 Vurderer og update denne igjenn, noen som er nysgjerrige på hva som har skjedd her det siste året?? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk
drevi Skrevet August 26, 2015 Skrevet August 26, 2015 Vurderer og update denne igjenn, noen som er nysgjerrige på hva som har skjedd her det siste året?? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk JAAA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå