janerik171187 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 sounds good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Jasså,du skal legge de vakre fjella langs Nissedal vekk i turborøyk nå? :). Dette blir nok morro dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Nå skal de bare være turbolyd pg dekkrøyk ja!, hehe.. .. blei lei 2,5 øiteren i høst la den for salg og den gikk etter 3 timer så måtte bare bli noe annet:-), kom over denna 2,7 turbo og måtte slå til:-), håpe de blir greit:-) Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Her er bilde fra jeg henta delebilen Her kommer ett par bilder etter litt delevasking og shining dynamoen skal slipes og poleres mye mere:-), innsug osv er tatt av og skal glassblåses i løpet av uka! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk mege34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henning Bjørge Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 blei bra te slutt den bilen, tommy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drevi Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Venter spent på update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Vurderer og update denne igjenn, noen som er nysgjerrige på hva som har skjedd her det siste året?? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drevi Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Vurderer og update denne igjenn, noen som er nysgjerrige på hva som har skjedd her det siste året?? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk JAAA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå