Pedi Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 http://www.m-teknikk.no/ Leif Harald har noen sett liggende tror jeg...
tommyheimberg Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Ja Leif Harlad har nokk på lager:-)), vert i garasjen og holdt på litt i dag:-D Tok ut alt i bagasjerommet vasket med rødsprit så det blei helt strøkent, og vaska alle tepper osv, så må jeg få gjort noe med bateri "dekkselet" det over vatteriet bak, forige eier har lakka det, så det har flassa og ser faen ikke ut.. Tror ikke jeg tok noe særlig med bilder, men skal se på det lille jeg tok om det er noe å legge opp:-), noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med dekslet over batteriet?, det er jo i plastikk..
SpiXi Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 ser ganske strøken ut denne e30'en her min ser jo ut som en skranglekasse i forhold kult at du fant de lyktene på skrapen da
tommyheimberg Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Nja begynner åbligreit:-), syns din ser strøken ut jeg!, liker den godt og følger med i tråden din:-)
SpiXi Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 den ser strøken ut ja men er ikke det fant 2 hull i kanalen dårlig sveise jobb fra han som hadde bilen før meg så neste vinter blir det bytte av kanaler og hjulbuer bak da disse bare er lappa sammen :S også er det noe sår i lakken her og der
tommyheimberg Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Kjedelig det da:-(.. men ser bra ut hvertfall"-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
tommyheimberg Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Da var fjørbeina sendt til Koed og h&r justerbart understell bestilt!, bare åfå bestilt ordentlige topplagere så blir det vell montering!, gledr meg!!.. Om noen har noe kule felger 16" og helst 9" breie med kant får de se fra!)
Garbrandt Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Det blir nok bra! Flott vogn du har her foresten!
tommyheimberg Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Ja ikke feil det! har nå komplimentert m tech1 fangerene henta en strøken m tech1 bakfanger forige helg som aldrig har vert opplakert en gang, så nå begynner ting snart og skje her!
SpiXi Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 hehe går for M tech 1 du gså digg med strøken fanger da. de jeg fikk tak i var dårlige blir mye jobb for og få de fine
tommyheimberg Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Framfanger og sideskjørt er det endel jobb med, er strøkene mtp sprekker hakk osv, men mala medmbenga eller noe, jævlig å pusse i:-(..
tommyheimberg Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Har skjedd bittelitt i det siste, en kamerat kjøpte touringen, så har kobla mottor bkf osv:-), ser ikke ut enda, men blir skikkelig opprydding og m3 deksell over nettet:-)) Tror det blir greit:-), Bytta og alt i giroverføringa på 325'n min:-) gamle spakstellet var fra 320 kasse, var for langt, slarkette og jævlig:-p.. Er og z3m girstang, blei sykt tight og fin! Gammle slitne spakstellet:-p Her ser dere de nye delene sammen med de gamle, ser "hoved" staget er for langt:-p Har og bytta mottor i bilen til en kamerat.. E46 320d grunnet knekt veiv.. Tok få bilder av det og:-p På vei ut:-) Ute;-) Bruksbilen har og fått litt mere senk og en skikkelig vask:-).. Panseret framskjermene og bakfanger er ødelagt, bytta panser grill og frammfanger i dag, gamle eier hadde blitt påkjørt fra begge sider, men har ikke villa gjort noe med det siden det har vert vinter å den stort sett bare har gått sidelengs:-p Skal litt til ned framme:-) Skal se om jeg får tatt bilde av den med ordentlig panser osv i morra.. Trenger framskjermer, si fra om du har:-) Så kommer vell de justerbare i neste uke:-), gleder meg..
tommyheimberg Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Skjer altfor lite her om dagen venter på coiloversa. . Men har fått på sommerhjul og justerbart på bruksbilen:-) Coiloversa er igrunn litt hjennemekk:-p.. men blei meget bra perfelt hardhet til mitt bruk:-) Bremseskjoldet blei selvfølgelig retta:-) Her er de montert og sommerhjula:-) syns det blei greit Er redd det kommer til å gå mye bærearmer, de som veit ossen de skal se ut ser att dissa er bra nedslitte rundt foringa.. Litt stereo, ser ikke bra ut med den lydforsterkeren og 6x9 erenne men monoblokka er så stor att jeg ikke har plass til mere bak på kassa . 6x9 kassa skal trekkes Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå